Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
D200 ei käivitu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: D200 ei käivitu (/showthread.php?tid=3578)



D200 ei käivitu - vince - 03-01-2007

Selline lugu siis jah. Õhtul oli kõik OK. Hommikul, nuta või naera ei kõssagi. Proovisin ka teise auto pealt täkku anda kuna jõudsin starteriga aku ära "käiata" aga ei, MITTTTE midagi.
Diiselautosid ei ole mul enne olnud ja nüüd mõistus otsas... Olen valmis proovima igasuguseid soovitusi.
Kuna oli pargitud kallakule nina üles, kas äkki ei saa kütet kätte? See vanur (80 a w123) on mehhaanilise pumbaga. Peale pikka käiamist peaks ju summutist mingit kütuse lõhna tulema?


RE: D200 ei käivitu - Laur - 03-01-2007

Keera filtri küljest see ots lahti mis kõrgsurve pumpa läheb ja anna käsipumbaga minna, vaata kas tuleb kütet või mitte.


RE: D200 ei käivitu - vince - 05-01-2007

Piinlik tunnistada aga eile avastasin vea number 1 ja tegin ka omad järeldused. Nimelt tuleb kütust ka sisse kallata kui näidik peetis on :bash:

Nüüd siis viga nr 2- ta raisk ei käivitu ikkagi, tundub et ei saa peale jälle või on hõõgküünlad nahkas. Autos on olemas ampermeeter. Kui eelsüüde sisse panna siis osuti nõksatab natukene "-" poolele aga tunduvalt vähem kui näiteks lähitulede puhul. Kui võimsad tarbijad hõõgküünlad on?
Samas ei leia kütusepumba juurest kusagilt hooba millega peale pumbata...
Lollid küsimused aga diisliga pole enne kokku puutunud Confusedad:


RE: D200 ei käivitu - v6sa - 05-01-2007

Oda, mes mootor? Minu OM617 on igatahes käsipumbaga. Sihuke plastmassist seen vahib pumba kõrvalt, roolivõimendi tagant välja... Seda peab natuke lahti keerama ja siis saab sulle-mulle meetodil mootori külge diislikütusega pesta.:flaming:

OM60x vist käsipumpa enam polegi. Eks targemad parandavad... Meie omal igatahes pole leidnud sihukest vidinat... Aga õhk peal filtrivahetust tuli üllatavalt kergelt välja, kui pihustitorud lahti keerasin...

Küünlad söövad ikka isuga, ilmselt ca 10A pulga kohta. Aga relee korrasolekut saab proovida küünla pealt, küünalde korrasolekut tegelikult ainult visuaalselt. Kui ikka punaseks ei lähe, siis on kaput. Muidugi, katkenud küünla reedab ka multimeeter, aga lihtsalt laisast küünlast nii sotti ei saa...UZI

Praegu vist eis aa aru, aga pakasega oli küll tunda mittetöötav küünal. See oli tunduvalt jahedam, kui teised.

Iseenesest hea, et enne pumba stendimist kütuse olemasolus (õigemini puudumises) veenduda jõudsid. Mõni mees on peaaegu mootori kapremonti alustanud kütuse puudumise tõttu...Rolleyes


RE: D200 ei käivitu - vince - 05-01-2007

Aijaa siis on see valge plastjubin ikka. Tänan, proovin siis homme "seent keerutada" :hump: ja mõõdan küünalde takistused ka ära.


RE: D200 ei käivitu - Heinar - 05-01-2007

Küünlad tarbivad kusagil 15...20A.Panen ka pildi teistsugusest pumbast, ainult vajuta.


RE: D200 ei käivitu - meego - 05-01-2007

Diisli küünalde kohta olen kuulnud seda, et ei soovitata ühendada küünalt kontrollimiseks otse akule, kuna küünlad tahavad voolu 11-11,5V aga aku annab ikka 12V ja rohkem, mis pidavat mitte eriti hästi küünlale mõjuma!?


RE:  D200 ei käivitu - vince - 05-01-2007

Heinar Kirjutas:Panen ka pildi teistsugusest pumbast, ainult vajuta.

Kui tüli ei tee siis oleks palunud küll. Oleks kasvõi võrdlusmoment kuna auto üle-eelmine omanik töötas lammaris ja on aretanud selliseid süsteeme et Stuttgartis saaks kogu auto eripreemia mingi friikide klassis Smile. Tulevikule mõeldes püüan homme kogu kapotialusest kupatusest valges tehtud pilte isegi siia riputada.


RE: D200 ei käivitu - Heinar - 06-01-2007

Natuke segane tuli eelmine tekst vist, seesama ainult vajutamise pump pildil ongi.
V6sa kirjeldas teist pumpa väga hästi.Aga võin homme ka sellest pilti teha.


RE: D200 ei käivitu - vince - 06-01-2007

Ei ole hullu Heinar! pumbatud ja viga nr 2 leitud. Eelsüüde ei saanud voolu peale. Just võtsin telefoni kätte et kutsun treila. Siis leidsin lahtise otsa. Noh. Juhe ühendatud, suretusklapp lahti, võti roolist paremal asuvasse auku ja põksub mõnusalt Smile Krt järjekordne töövõit ja Saku Kuld maitses imeliselt nii et sõitmine jääb homseks. Sad

teen paar pilti kapotialusest pornost, ehk keegi oskab asju kokku viia.

Baidevei- gaasipedaali võib tallata kui vokki aga kui hoovastik on esimesest liigendist lahti siis ei juhtu peale aku tühjenemise suurt sittagi...

Siit kivipallurite mõttetera Smile kes ostab väga vana Mercedes-Benz -saab palju targemaks ! IRW!