17-01-2014, 08:39 PM
Kahju kuulda järgmisest ohvrist....
Sai isegi pea kaks aastat tagasi tuttavale sebitud W210 E300TD, jutt oli ilus, hollandist, hooldatud jne (juttu tuli ka väheke sellest et olevat korra keema läinud ja ilmselt sealt see pragu arenema hakkaski)... Tegelikkuses sai sõita 2 kuud kuni avastasime et auto ajab hirmsalt halli suitsu välja ja jahutusvedelik kipub ära kaduma... Esialgu kahtlustatud kaanetihend sai ka välistatud kui plokikaane lõpuks maha kiskusime. Uurimise käigus selgus et viga on kaanes ja selles on mõra, sai isegi kord kokku pandud auto uue tihendi ja mudruga, aga dilemma jätkus.
Aitas uus plokikaas, mis läks küllaltki asiselt maksma, alustades seda et lammutused teavad mootori hinda, siis alla 200€ on keeruline kaant kätte saada, meie mure oli ka see et kaanes oli viis murdunud eelsüüteküünalt (30€ tund välja võtmiseks või pusime ise), viie päevaga saime need vandumisega kätte. Kogu kaane remont, alates klappide töötlemisest kuni sääretihenditeni läks kopsaka summa maksma (kusjuures pooled tööd sai ise tehtud), siis uue kaanega sõidab auto hetkel paremini kui varem, ei sinist suitsu, tahmatest väga hes normis ja mootor töötab ilma viperusteta...
Sai isegi pea kaks aastat tagasi tuttavale sebitud W210 E300TD, jutt oli ilus, hollandist, hooldatud jne (juttu tuli ka väheke sellest et olevat korra keema läinud ja ilmselt sealt see pragu arenema hakkaski)... Tegelikkuses sai sõita 2 kuud kuni avastasime et auto ajab hirmsalt halli suitsu välja ja jahutusvedelik kipub ära kaduma... Esialgu kahtlustatud kaanetihend sai ka välistatud kui plokikaane lõpuks maha kiskusime. Uurimise käigus selgus et viga on kaanes ja selles on mõra, sai isegi kord kokku pandud auto uue tihendi ja mudruga, aga dilemma jätkus.
Aitas uus plokikaas, mis läks küllaltki asiselt maksma, alustades seda et lammutused teavad mootori hinda, siis alla 200€ on keeruline kaant kätte saada, meie mure oli ka see et kaanes oli viis murdunud eelsüüteküünalt (30€ tund välja võtmiseks või pusime ise), viie päevaga saime need vandumisega kätte. Kogu kaane remont, alates klappide töötlemisest kuni sääretihenditeni läks kopsaka summa maksma (kusjuures pooled tööd sai ise tehtud), siis uue kaanega sõidab auto hetkel paremini kui varem, ei sinist suitsu, tahmatest väga hes normis ja mootor töötab ilma viperusteta...