16-01-2014, 08:07 PM
Täna käis auto DIISLIABIS (diisliabi.ee - turu63) kõrgsurvepumba tihendite vahetuses ja pihustite kontrollis. Tihendid said vahetatud - 130€ ja pihustid kontrollitud (töörahaks kokku 199€) , nimelt neljanda silindri pihusti oli pekkis ja pikk jutt lühidalt järgmine nädal ootamas ees 4-500€ remont. Kuna ma mootori terminoloogias tugev pole, siis teema umbes selline, et kütust polnud piisavalt voolanud silindrisse, lõpuks oli teda sinna liiga palju voolanud ja oli tekkinud järelpõlemine ja mingi klapiteema. Nüüd vaja plokikaas maha võtta ja tegema hakata. Hetkel autol turske vibra sees.
Aga mootori kohta öeldi niipalju, et sisu ja kett jms nagu uus. Mootor saigi tegelikult kapremonditud poolteist a. tagasi aga ju siis miski andis varem alla kui pidi.
Ilmselt andis sellest jamast juba varakult märku see lisaplagin, mis mootorile juurde tekkis ja kahes autoremonditöökojas laiutati lihtsalt käsi selle peale. Eluaegne mersumehest taksojuht ütles selle peale kohe, et mine vaata pihusteid ja leiad hääletekitaja üles.
Tuttav tegi bmw 730 05a just suurema hoolduse ja summaks 3500 eur, selle nurga alt vaadates on minu arvamus ikkagi see, et küüraka pidamine on luksautodest odavaim ja ilmselt ka üks töökindlamaid.
Head saabuvat nädalavahetust!
Aga mootori kohta öeldi niipalju, et sisu ja kett jms nagu uus. Mootor saigi tegelikult kapremonditud poolteist a. tagasi aga ju siis miski andis varem alla kui pidi.
Ilmselt andis sellest jamast juba varakult märku see lisaplagin, mis mootorile juurde tekkis ja kahes autoremonditöökojas laiutati lihtsalt käsi selle peale. Eluaegne mersumehest taksojuht ütles selle peale kohe, et mine vaata pihusteid ja leiad hääletekitaja üles.
Tuttav tegi bmw 730 05a just suurema hoolduse ja summaks 3500 eur, selle nurga alt vaadates on minu arvamus ikkagi see, et küüraka pidamine on luksautodest odavaim ja ilmselt ka üks töökindlamaid.
Head saabuvat nädalavahetust!