05-01-2014, 03:07 PM
(05-01-2014, 11:31 AM)canyondrift Kirjutas: Keevita need käpad ise, ega see mingi ulmeteadus ei ole, peaasi et kannab korralikult ja kõva saab, kui keevitust ei ole, lõika tükid valmis, puuri avad ja märgi keevituskohad ning lase kinni säristada.Indrek võib siin kirjeldada kuidas me ta kunagisele 123-ele vedrut tagasi panime
Laagri mutriga jamasin isegi ükskord, lahti saab seda ainult meisli ja vasaraga, rooste on neid tavaliselt nii palju purenud et ei tule ei võluväega ka lahti.
Vedrudega ei maksa jamada, olen ise rohelise W123 pealt (doonor) tunda saanud kuidas vedru põõsastesse lendab, ise olin õnneks nö kapoti all kui see leebet pani. Tavaliste tõmmitsatega pole midagi teha, Mercedes-Benz vedru on lihtsalt nii pikk et pinge alt seda ära saada on päris karm ja isegi kui tungraua peal teed siis vedru paindub nii palju et võib ka sealt ära lennata, niiet parem laena kuskilt tõmmits või lase teha.