05-01-2014, 02:25 AM
Proovisin siis kasutada om606 käppasid ja kere originaal patju + flantsid käppade ja mootori vahele. Sellele kohe alguses ei mõelnudki, et om606 padjad olid nurga all ja ikka ei saa sellist lahendust kasutada. Ebay-st originaal w126 diisli käppasid ka ei tahaks eriti tellida - koos saatmistega tuleks kuskil 200euri kokku mida ma ei oleks nõus maksma. Üritan uurida, et ehk leian ikkagi mingisugused käpad, mis istuksid sellele plokile külge. W140 3.5TD omad võib olla isegi sobiksid, aga pole siiani üheltki w140 varuosadeks müüjalt vastust saanud, et mis mõõtudega käpad on. Ega neid w140 ka eriti varuosadeks ei liigu. Tundub,et varsti jääb üle vaid keevitus tuua ja ise käpad teha kuna tundub, et ükski ei sobi.
Rattarummu vahetus lõppes sellega, et kuna polnud laagri mutri lahtikeeramiseks seda special tool'i, siis sai lastud teha analoogne hammastega padrun. Mutter oli liiga tugevalt kinni ja polnud eriti ruumi ka selle lahti keeramiseks, siis üks padruni hammas murdus ja jäi mutrisse kinni.
Plaanis vahetada välja pool tagumisest sillast kuna asendusel on korralik kaitseplekk küljes,vana on kõver ja rummu avad omadega läbi.
Probleem aga vedrudes kuna tavalise tõmmitsaga ei pidanud kokku saama pressida ja vajalik komplekt on jube kallis. Üle jääb variant kas ise ehitada vedrupress või tungrauaga vaikselt alla lastes. Muidugi kui kellelgi on laenata seda õiget komplekti, siis võiks märku anda.