04-01-2014, 10:54 AM
(04-01-2014, 08:51 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see pooletoobine ridaviis õrnem ühti oma suguvendadest. Täpselt samamoodi kestab +30% valutult, +50% ettevaatlikult ja +100% laseb ajapikku laiali.Turbokat toorikuks võttes saab ka arvestada seda, et kütusepumbas on juba suuremad elemendid ja nendega on meelitatav rohkem jõunumbreid kui originaal 5,5mm elementidest välja tõmmata. Uuematüübi turbomootoritel on plokis ka õlipihustid, mis kolbe alt määrivad ja jahutavad.. Kui asja veel süveneda siis peaks päris palju asju teisiti olema, eriti plokikaane suhtes.
Aga eks ta õige ole, et turbotamise toorik tasuks võtta ikka tehasest turbona sündinu.
Kasutaja Madys-ele tegime W201 peale mootorivahetuse ja Hannese mootoriga, kestis täitsa kenasti, ainult veoosa hakkas mingi aeg järele andma, eriline murelaps oli murdunud pooltelg
STD foorumis levib arusaam et iga 60X mootor peaks kannatama sama hp mis liitrite mahtu näiteks 605 kannatab 250hp, 606 - 300hp jne... Seda siis ilma ohtu mootorile tekitamata, aga no jääb kehtima ikka see, et loll võib m**** ka ära lõhkuda...