23-12-2013, 05:43 PM 
	
	
	
		Kirjutaks ka vahepeal midagi  Kuna aega suht vähe, siis midagi erilist toimud pole. Eelsüüte küünlaid sai 2 tundi maha meelitatud, aga kätte ma nad sain
 Kuna aega suht vähe, siis midagi erilist toimud pole. Eelsüüte küünlaid sai 2 tundi maha meelitatud, aga kätte ma nad sain  Plokikaan on maas ja teine silinder läigib
 Plokikaan on maas ja teine silinder läigib  Silmaga ei tuvasta ei kaane ega tihendi juures mingeid anomaaliaid
 Silmaga ei tuvasta ei kaane ega tihendi juures mingeid anomaaliaid 
Plokk on ilus, silindritel rant praktiliselt olematu , kui nüüd see spidoka 300K õige ei ole, siis üle poole milli ta sõitnud ei ole
 , kui nüüd see spidoka 300K õige ei ole, siis üle poole milli ta sõitnud ei ole  Teiste markide plokid oleks olnud kuusakoski teema sellise läbisõiduga, küllalt neid nähtud ja lammutatud. Kuigi tean ka ühte transporterit millel mill kella peal ja toimetab väga kenasti.
 Teiste markide plokid oleks olnud kuusakoski teema sellise läbisõiduga, küllalt neid nähtud ja lammutatud. Kuigi tean ka ühte transporterit millel mill kella peal ja toimetab väga kenasti.
Mõtlesin, et võiks enne ametlikku survestamist ise natuke katsetada, 50 euri on ka raha. Esialgne plaan on lihtne: ilma surveta valan kaane vedelikku täis ja vaatan kas midagi näha on. Vett selleks ei kasuta. Bensiin? Lahusti? On keegi testinud? Mingi asjaga peaks selle vedeliku ära ka värvima, et paremini näha oleks?
	
	
	
	
 Kuna aega suht vähe, siis midagi erilist toimud pole. Eelsüüte küünlaid sai 2 tundi maha meelitatud, aga kätte ma nad sain
 Kuna aega suht vähe, siis midagi erilist toimud pole. Eelsüüte küünlaid sai 2 tundi maha meelitatud, aga kätte ma nad sain  Plokikaan on maas ja teine silinder läigib
 Plokikaan on maas ja teine silinder läigib  Silmaga ei tuvasta ei kaane ega tihendi juures mingeid anomaaliaid
 Silmaga ei tuvasta ei kaane ega tihendi juures mingeid anomaaliaid 
Plokk on ilus, silindritel rant praktiliselt olematu
 , kui nüüd see spidoka 300K õige ei ole, siis üle poole milli ta sõitnud ei ole
 , kui nüüd see spidoka 300K õige ei ole, siis üle poole milli ta sõitnud ei ole  Teiste markide plokid oleks olnud kuusakoski teema sellise läbisõiduga, küllalt neid nähtud ja lammutatud. Kuigi tean ka ühte transporterit millel mill kella peal ja toimetab väga kenasti.
 Teiste markide plokid oleks olnud kuusakoski teema sellise läbisõiduga, küllalt neid nähtud ja lammutatud. Kuigi tean ka ühte transporterit millel mill kella peal ja toimetab väga kenasti.Mõtlesin, et võiks enne ametlikku survestamist ise natuke katsetada, 50 euri on ka raha. Esialgne plaan on lihtne: ilma surveta valan kaane vedelikku täis ja vaatan kas midagi näha on. Vett selleks ei kasuta. Bensiin? Lahusti? On keegi testinud? Mingi asjaga peaks selle vedeliku ära ka värvima, et paremini näha oleks?


 
 

 
