22-12-2013, 02:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2013, 04:14 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Mootor peabki seest ilus/puhas olema, sest kella peale hakkab varsti alles 190 000 tulema vöi vähemalt nii see "usumeeter" näitab.
Aga jätkates eelmist teemat, siis enne kyynlajuhtmetele kaane peale panemist tegin proovikäivituse, köik oli ok(v.a. tyhikäigupöördeid jäi mootor ikkagi "otsima" nagu enne). Aga pärast kaane paigaldamist yks/mitu silindrit ei töötanud, kiskusin uuesti kyynlajuhtmete kaane maha, mudisin juhtmeid sain jälle köik silindrid tööle. Natukese aja pärast jälle ei töötanud...Uurisin igaks juhuks jahutusvedeliku paaki, et ega sealt ei mullita- kartsin et selle otsakaane irvakile kiskumisega äkki vigastasin jahutusvee mootorisse mineku röngastihendit ja nyyd pressis vesi kuskile mootorisse, aga köik oli korras- ei mingeid mulle.
Arvan, et see mootorijuhtmestik on omadega ikkagi täiesti läbi ja see silindri/silindrite mittetöötamine on sellest tingitud(seda lubab arvata ka see, et juhtmeid liigutades sain vahepeal köik silindrid tööle). Köik könealuse juhtme pistikud mida remondi käigus puudutasin, nendelt ka kohe köik plastiknagad pudenesid. Kuumus ja vanus teevad ikka plastiku hapraks, juhtmestikku lahti löikuda ei viitsinud, aga arvata vöib et ega see isolatsioongi seal korras pole
Vaatasin, et Silberauto kysib juhtmestiku eest nii umbes 1400, seda on natuke palju...
Kas keegi oskaks vin numbri WDB1240521B958865
pöhjal öelda ka selle juhtmestiku täpse varuosa koodi, nimelt tundub et netis leidub päris palju odavamaid lahendusi(nii originaale kui ka B-osasid)- OLEKSIN VÄGA TÄNULIK.
See vana vene kataloog juba yksinda pakub kuute eri varianti:
A 124 543 90 33
A 124 440 56 32
A 124 440 29 33
A 124 543 91 33
A 124 440 57 32
A 124 440 30 33
Ilma täpse koodita ei riski ka netist tellida. Igatahes jätsin 320CE garaazi teise auto saabumist ootama- jöulud tulemas ja ei viitsinud sellega enam tegeleda. Kui C280 saabub, siis tuleb taas Eestisse tulla. Mötlesin, et siis viin ka 320CE kuskile töökotta U- tihendi vahetusse ning vahepealse aja jooksul yritan ka selle uue juhtmestiku kuskilt sebida...
Lisan veel ka yhe "teaseri" loodetavasti varsti saabuvast C280- st(see pilt oli ka myygikuulutuses olevatest piltidest just see, mille pöhjal leidsin, et selle auto ma vötan). Kast on 5 aut, ehk siis 5,9 sek sajani

(vana 4-se kastiga versioon on väidetavalt aeglasem- 6,9 sek).Tänapäeval on see kiirendus muidugi täielik nonsenss, aga auto tehasest väljaveeremise ajahetkel oli see päris arvetatav number
Aga jätkates eelmist teemat, siis enne kyynlajuhtmetele kaane peale panemist tegin proovikäivituse, köik oli ok(v.a. tyhikäigupöördeid jäi mootor ikkagi "otsima" nagu enne). Aga pärast kaane paigaldamist yks/mitu silindrit ei töötanud, kiskusin uuesti kyynlajuhtmete kaane maha, mudisin juhtmeid sain jälle köik silindrid tööle. Natukese aja pärast jälle ei töötanud...Uurisin igaks juhuks jahutusvedeliku paaki, et ega sealt ei mullita- kartsin et selle otsakaane irvakile kiskumisega äkki vigastasin jahutusvee mootorisse mineku röngastihendit ja nyyd pressis vesi kuskile mootorisse, aga köik oli korras- ei mingeid mulle.
Arvan, et see mootorijuhtmestik on omadega ikkagi täiesti läbi ja see silindri/silindrite mittetöötamine on sellest tingitud(seda lubab arvata ka see, et juhtmeid liigutades sain vahepeal köik silindrid tööle). Köik könealuse juhtme pistikud mida remondi käigus puudutasin, nendelt ka kohe köik plastiknagad pudenesid. Kuumus ja vanus teevad ikka plastiku hapraks, juhtmestikku lahti löikuda ei viitsinud, aga arvata vöib et ega see isolatsioongi seal korras pole
Vaatasin, et Silberauto kysib juhtmestiku eest nii umbes 1400, seda on natuke palju...
Kas keegi oskaks vin numbri WDB1240521B958865
pöhjal öelda ka selle juhtmestiku täpse varuosa koodi, nimelt tundub et netis leidub päris palju odavamaid lahendusi(nii originaale kui ka B-osasid)- OLEKSIN VÄGA TÄNULIK.
See vana vene kataloog juba yksinda pakub kuute eri varianti:
A 124 543 90 33
A 124 440 56 32
A 124 440 29 33
A 124 543 91 33
A 124 440 57 32
A 124 440 30 33
Ilma täpse koodita ei riski ka netist tellida. Igatahes jätsin 320CE garaazi teise auto saabumist ootama- jöulud tulemas ja ei viitsinud sellega enam tegeleda. Kui C280 saabub, siis tuleb taas Eestisse tulla. Mötlesin, et siis viin ka 320CE kuskile töökotta U- tihendi vahetusse ning vahepealse aja jooksul yritan ka selle uue juhtmestiku kuskilt sebida...
Lisan veel ka yhe "teaseri" loodetavasti varsti saabuvast C280- st(see pilt oli ka myygikuulutuses olevatest piltidest just see, mille pöhjal leidsin, et selle auto ma vötan). Kast on 5 aut, ehk siis 5,9 sek sajani



![[Pilt: 97458-10.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/97458-10.jpg)