22-12-2013, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2013, 01:26 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Kuna oli Eestisse asja, siis yritasin ka natuke autoremondilukseppa mängida. Kiskusin mootoril kaane maha ja vahetasin kaane tihendid(läks Mercedes-Benz originaal komplekt).Kaan oli sinna nagu kinni liimitud, läks tykk aega enne kui ta maha sain. Pärast leidsin et MB oli teinud kaane etteotsa avavuse kust oleks saanud ilusti sikutada, aga eks see tagantjärgi tarkus on ikka see köige parem tarkus. Igatahes kyynlapesad on nyyd ölivabad
Ölijälgedega kaan pealtvaates:
Kaan seespoolt:
Mootor kaane all oli selline:
Yhtlasi vahetasin ära ka ventika viskosiduri. Paigaldasin originaalosa ja eemaldasin ka originaalosa, vanal oli aastaarv peal- 1993a(pole paha kui ventikas 20 aastat vastu peab), arvatavasti nyyd ka järgmised 20 aastat on viskoga muretu
Visko polt oli nagu liimiga sinna pandud, pildil oleva kuuskandi murdsin sinna igatahes puruks, alles poest toodud tugevama eksemplariga sain ta lahti.Rulliku paigalhoidmistööriista sain metallist ämbrisangast...
Nagu eelpool oleval pildil näha, siis vähemalt yheks kohaks kust mootorist öli lekib on n.n. U- tihend.
Hakkasin ka seda vahetama, aga ei saanud hakkama, nimelt ei saanud eest ylemist otsakaant maha.Körvalistuja poolse kylje sain ilusti irvakile, aga juhi poolse kyljega jäin jänni.Kas nuka andur tuleb ka eemaldada et otsa kaant kätte saada?Köik kaane poldid olid lahti, aga kaas maha ei tulnud.Yhtlasi märkasin ka et ketipinguti kättesaamiseks tuleb ka rihm maha vötta. Kuna ajaga läks kiireks, siis löin käega ja lappasin köik uuesti kokku.
"Straight from Germany"olid saabunud DHL-iga koduuksele ka Bosch kyynlajuhtmed ja syytepoolid. Netist tellides on ikka oluliselt odavam kui Eestis poest osta ja plussiks on veel see et tuuakse koju ka veel... Lisaks siin lihtsalt infoks, et Soome Vehos(analoog meie Silberautole) kysitakse yhe syytepooli eest 140 eurtsi kopikatega- täiesti crazy.
Jätkub....
Ölijälgedega kaan pealtvaates:
Kaan seespoolt:
Mootor kaane all oli selline:
Yhtlasi vahetasin ära ka ventika viskosiduri. Paigaldasin originaalosa ja eemaldasin ka originaalosa, vanal oli aastaarv peal- 1993a(pole paha kui ventikas 20 aastat vastu peab), arvatavasti nyyd ka järgmised 20 aastat on viskoga muretu
Visko polt oli nagu liimiga sinna pandud, pildil oleva kuuskandi murdsin sinna igatahes puruks, alles poest toodud tugevama eksemplariga sain ta lahti.Rulliku paigalhoidmistööriista sain metallist ämbrisangast...
Nagu eelpool oleval pildil näha, siis vähemalt yheks kohaks kust mootorist öli lekib on n.n. U- tihend.
Hakkasin ka seda vahetama, aga ei saanud hakkama, nimelt ei saanud eest ylemist otsakaant maha.Körvalistuja poolse kylje sain ilusti irvakile, aga juhi poolse kyljega jäin jänni.Kas nuka andur tuleb ka eemaldada et otsa kaant kätte saada?Köik kaane poldid olid lahti, aga kaas maha ei tulnud.Yhtlasi märkasin ka et ketipinguti kättesaamiseks tuleb ka rihm maha vötta. Kuna ajaga läks kiireks, siis löin käega ja lappasin köik uuesti kokku.
"Straight from Germany"olid saabunud DHL-iga koduuksele ka Bosch kyynlajuhtmed ja syytepoolid. Netist tellides on ikka oluliselt odavam kui Eestis poest osta ja plussiks on veel see et tuuakse koju ka veel... Lisaks siin lihtsalt infoks, et Soome Vehos(analoog meie Silberautole) kysitakse yhe syytepooli eest 140 eurtsi kopikatega- täiesti crazy.
Jätkub....