12-12-2013, 11:20 AM
Lasin mootorikäppade ja ploki vahele flantsid teha. Täna tõstab mootori üles ja teeb proovi, ehk saab asja.
Olen nüüd mitu päeva juba oma kuuesele kardaani otsinud, kuid mõni üksik isend on ainult Harjumaal varuosadeks müüa. Tartu kandis pole nagu midagi eriti saada. Nüüd ei jäägi muud midagi üle, kui nädalavahetusel sammud Tallinna poole seada.
Auto läks nüüd kiiremas korras tegemisse, sest loodan, et saan veel enne jõule välispraktika raames töökojas oma autot teha. Sai Silberist tellitud uued keretõste kummid (kokku 57euri).
Piduritest pole hetkel autol haisugi. Ühel tagumisel rattal on hetkel support ära võetud, teisel pool on klotsid kulunud. Esimesed pidurid on arvatavasti kinni roostetanud, kuid pean üle vaatama. Taha sai tellitud uued kettad koos klotsidega.
Radiaatoriga on ka probleem, kuna mu autol oli originaalis 3.0 bensiin ehk üsna väike mootor, siis radiaatori laiuseks oldi arvestatud kõigest 480mm. V8-ga isenditel kuskil 600mm. Minu W210 radiaator ongi üle 600mm lai ja lihtsalt ei mahu ära. Ei tahaks eriti esitalasid ka "hakkima" hakata. Kui W126 originaal R6 radiaator sobiks sellele mootorile (lõdvikud saab ümber ka teha) siis oleks väga hea.. kardan just eelkõige sellepärast, et ehk ei jahuta ära seda suurt dislat.
Olen nüüd mitu päeva juba oma kuuesele kardaani otsinud, kuid mõni üksik isend on ainult Harjumaal varuosadeks müüa. Tartu kandis pole nagu midagi eriti saada. Nüüd ei jäägi muud midagi üle, kui nädalavahetusel sammud Tallinna poole seada.
Auto läks nüüd kiiremas korras tegemisse, sest loodan, et saan veel enne jõule välispraktika raames töökojas oma autot teha. Sai Silberist tellitud uued keretõste kummid (kokku 57euri).
Piduritest pole hetkel autol haisugi. Ühel tagumisel rattal on hetkel support ära võetud, teisel pool on klotsid kulunud. Esimesed pidurid on arvatavasti kinni roostetanud, kuid pean üle vaatama. Taha sai tellitud uued kettad koos klotsidega.
Radiaatoriga on ka probleem, kuna mu autol oli originaalis 3.0 bensiin ehk üsna väike mootor, siis radiaatori laiuseks oldi arvestatud kõigest 480mm. V8-ga isenditel kuskil 600mm. Minu W210 radiaator ongi üle 600mm lai ja lihtsalt ei mahu ära. Ei tahaks eriti esitalasid ka "hakkima" hakata. Kui W126 originaal R6 radiaator sobiks sellele mootorile (lõdvikud saab ümber ka teha) siis oleks väga hea.. kardan just eelkõige sellepärast, et ehk ei jahuta ära seda suurt dislat.