07-12-2013, 07:22 PM
Vahepeal oli väike hirm, et probleemid turbo, kasti või pihustitega, kuna üle 2000 pöörde kadus jõud ja hakkas mootor pooma. Probleem oli suures kütusefiltris, mis oli ajapikku jama täis läinud. Mõnikord tulebki kõige lihtsamatest asjadest alustada. Ees tulemas veel kastiõli täielik vahetus ja mootori juures on mingi väike leke. Aegajalt leian kerge laigu auto alt, mitte midagi hullu aga siiski. Kettad klotsid said ära vahetatud, tagasilla puksid ja vedrud. Auto nüüd normaalse kõrgusega tagant ja näeb välja massiivne nagu S tunduma peab.
Paar päeva tagasi sai Poolas käidud ja Hiina S-i nähtud:
Täna sai auto seest puhastuse, poleeri ja vahatamise (Soovitan SOOJALT side tn. autopesu Tartus)
t
See pole küll kellegi tõde peale minu enda, aga töörahasid ja juppe jms kokku lüües on selle auto keskmine ülalpidamiskulu hoolduse näol minu jaoks ca 250 eur kuus. Lihtsalt infoks inimestele, kes plaanivad sellist autot soetada.
Kena nädalavahetust!
Paar päeva tagasi sai Poolas käidud ja Hiina S-i nähtud:
Täna sai auto seest puhastuse, poleeri ja vahatamise (Soovitan SOOJALT side tn. autopesu Tartus)
t
See pole küll kellegi tõde peale minu enda, aga töörahasid ja juppe jms kokku lüües on selle auto keskmine ülalpidamiskulu hoolduse näol minu jaoks ca 250 eur kuus. Lihtsalt infoks inimestele, kes plaanivad sellist autot soetada.
Kena nädalavahetust!