06-12-2013, 12:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2013, 12:16 AM ja muutjaks oli hents99.)
Juhtmestiku võid rahumeeli uue teha....see neil põhihäda...olen ise neid kümneid uusi teinud. Mida rohkem vana lahti arutad, seda suurem küsimus tekib, et kuidas kurat ta üldse käia sai.
Ja see, et sul küünal piibu poolt õli on - klapikambrikaane tihendikomplekti vaja. Plokikaanetihendit pole tarvis vahetada, juhul kui muidugi tagumine ots ei leemeta. Sealt kipuvad märku andma.
Ahjaa. Neid kuute sisekuuskantpolte, mis hoiavad süütepoolide pealset kaant - ära neid väga kõvasti kinni vägista, muidu võib keere viga saada.
Edit: Klapi viga üldjuhul pole. Ikkagi juhtmestiku või siis vaakumühenduse. See klapp on täiesti tavaline pneumaatiline solenoidklapp, mida juhib elektroonika.
Edu!
Ja see, et sul küünal piibu poolt õli on - klapikambrikaane tihendikomplekti vaja. Plokikaanetihendit pole tarvis vahetada, juhul kui muidugi tagumine ots ei leemeta. Sealt kipuvad märku andma.
Ahjaa. Neid kuute sisekuuskantpolte, mis hoiavad süütepoolide pealset kaant - ära neid väga kõvasti kinni vägista, muidu võib keere viga saada.
Edit: Klapi viga üldjuhul pole. Ikkagi juhtmestiku või siis vaakumühenduse. See klapp on täiesti tavaline pneumaatiline solenoidklapp, mida juhib elektroonika.
Edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering