05-12-2013, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2014, 08:00 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Täna hommikul supsatasid postiluugist sisse internetist tellitud kyynlad, kuna väljas paistis päike, siis mötlesin, et vahetan nad öues ära. Vörreldes M103 mootoriga tuleb M104 mootorit ikka tugevalt laiali lammutada, enne kui kyynaldele ligi pääseb... Aga sain hakkama ja midagi oluliselt ära ei löhkunud, ainult yhe syytepooli kinnituskruvi suutsin katki keerata. Köik syytepoolid (3tk) olid Mercedes-Benz originaalid, eemaldatud kyynlad olid samad, mis asemele läksid, ehk siis F8DC4, ainult vanadel oli veel Mercedes-Benz märk peal Ehk köik oli nii nagu tehasest tuli, keegi pole ise midagi "kompunninud ja aretanud".
Halb uudis on see, et 4 kyynalt 6-st olid korralikult ölised(tundub, et önneks ainult see "piibu" osa)- see tähendab, et kaane tihendid tuleb lähitulevikus ette vötta. Samas kui juba lahti kiskuda, siis tuleks ka juba klapisääretihendid vahetada...
Uued kyynlad kahjuks mootori tööd paremaks ei teinud, uurisin asja siis natuke pöhjalikumalt- tundub et tegu on selle kurikuulsa "loodussäästliku" mootorijuhtmestikuga.
Nimelt tundub, et kylma mootori ebayhtase töö ja samas ka jönksutamise körgetel pööretel pöhjustab sisselaskekollektori resonants klapp.See klapp seal paugatab ysna tihedas reziimis kinni ja lahti (mootori kohal körvaga kuuldes vähemalt tundub nii, salongi see ei kosta) ja samal ajal salongis on kuulda kuidas pardatsoki taga ( arvatavasti aku taga olev aju/elektroonikaplokk) klöpsub samas taktis mingi relee... Kahtlustan, et kusagil juhtmestikus mootori aju ja klapi vahel on lyhis. Vötan homme veel igaks juhuks selle klapi maha ja vaatan kindluse möttes klapi enda ja tema pistiku yle.
Vigane klapp seletaks ka selle, miks ma algusest peale olen kurtnud, et autol oleks nagu seda va jöudu natuke vähevöitu...
Halb uudis on see, et 4 kyynalt 6-st olid korralikult ölised(tundub, et önneks ainult see "piibu" osa)- see tähendab, et kaane tihendid tuleb lähitulevikus ette vötta. Samas kui juba lahti kiskuda, siis tuleks ka juba klapisääretihendid vahetada...
Uued kyynlad kahjuks mootori tööd paremaks ei teinud, uurisin asja siis natuke pöhjalikumalt- tundub et tegu on selle kurikuulsa "loodussäästliku" mootorijuhtmestikuga.
Nimelt tundub, et kylma mootori ebayhtase töö ja samas ka jönksutamise körgetel pööretel pöhjustab sisselaskekollektori resonants klapp.See klapp seal paugatab ysna tihedas reziimis kinni ja lahti (mootori kohal körvaga kuuldes vähemalt tundub nii, salongi see ei kosta) ja samal ajal salongis on kuulda kuidas pardatsoki taga ( arvatavasti aku taga olev aju/elektroonikaplokk) klöpsub samas taktis mingi relee... Kahtlustan, et kusagil juhtmestikus mootori aju ja klapi vahel on lyhis. Vötan homme veel igaks juhuks selle klapi maha ja vaatan kindluse möttes klapi enda ja tema pistiku yle.
Vigane klapp seletaks ka selle, miks ma algusest peale olen kurtnud, et autol oleks nagu seda va jöudu natuke vähevöitu...