04-12-2013, 03:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2013, 04:04 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Tänud köigile nöuannete eest, viga arvatavasti leitud- tuleb välja, et ikkagi visko...
Radikas kuumeneb yhtlaselt, seega rikkine termostaat vöi umbes radiaator said täna välistatud. Kohe kui autoga liikuma hakata, langeb temperatuur oluliselt- seega jäi ainult ikkagi ventilaator.
Önneks on meil olemas youtube- sai enda jahutusventilaatorit millegiga vörrelda....
Kui kylmalt on ventilaator nii enamvähem, siis kuuma mootoriga tegin selle rulli keeratud ajalehega katse(ajalehega pidurdada tiivikut kuni see seiskub) ja tundub, et syydlane leitud.
Mootoriploki drenaazipunni asukoha leidsin ka netti kasutades yles- kollektori all, edaspidi olen targem...
Leidsin ka yhe lingi kuidas kliimaventilaatoreid E ja S- klassil varem tööle sundida kui see tehase 100 kraadi, äkki kellegile pakub huvi
http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html
Radikas kuumeneb yhtlaselt, seega rikkine termostaat vöi umbes radiaator said täna välistatud. Kohe kui autoga liikuma hakata, langeb temperatuur oluliselt- seega jäi ainult ikkagi ventilaator.
Önneks on meil olemas youtube- sai enda jahutusventilaatorit millegiga vörrelda....
Kui kylmalt on ventilaator nii enamvähem, siis kuuma mootoriga tegin selle rulli keeratud ajalehega katse(ajalehega pidurdada tiivikut kuni see seiskub) ja tundub, et syydlane leitud.
Mootoriploki drenaazipunni asukoha leidsin ka netti kasutades yles- kollektori all, edaspidi olen targem...
Leidsin ka yhe lingi kuidas kliimaventilaatoreid E ja S- klassil varem tööle sundida kui see tehase 100 kraadi, äkki kellegile pakub huvi
http://www.k6jrf.com/MB_CTS.html