03-12-2013, 06:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2013, 02:44 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Täna tundsin esimest korda, et liiklen uunikumiga.
Viimasel ajal on tekkinud selline viga, et kylmalt ei käi mootor hästi- mötlesin, et alustan uute kyynalde ostmisest.
Kyynlaid poes on, aga köik on resistoriga(takistiga?) ja vasest sydamikuga variante ka pole, köik on irdiumiga, plaatinaga jne...- yhesönaga selliseid iganenud kyynlaid nagu mina otsisin enam myygil pole.Tellisin löpuks netist- 25 eurtsi koos kohaletoimetamisega ja nädalaga peaksid saabuma.
Kui keegi veel tahab endale W124 M104 originaalkyynlaid (F8DC4 Bosch), siis mina tellisin need siit http://www.gsparkplug.com/shop/bosch-f8dc4.html
Mootori töötemperatuur pole olnud kunagi see normaalsed 80- 87 kraadi vaid ikka alati rohkem. Paigaldasin siis uue termostaadi(Mercedese originaal A1102000515) ja teostasin destilleeritud veega jahutussysteemi läbipesu(kallasin vee sisse, ajasin mootori soojaks ning peale seda vesi alt välja- sama protseduuri kordasin 2 korda). Löpetuseks kallasin sisse Mercedese originaal jahutusvedeliku (A000989082510). Aga kasu kahjuks ei olnud- kohapeal tyhikäigul endiselt 100 kraadi ja söites 90 kraadi.
![[Pilt: 29394-temp.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/29394-temp.jpg)
Anomaaliad mida läbiloputusel märkasin:
1)alt radikast vett välja lastes tuli seda ainult 5 liitrit(kogu systeemi mahutavus peaks olema tarkade raamatute järgi 9 liitrit, kuhu siis 4 liitrit jäi)? Ylevalt oli anuma kork lahti ja vee lasin välja alt radiaatori tyhjendusniplit keerates.
2)kuigi lasin mootoril tyhikäigul soojeneda 100 kraadini, siis vesi mis välja tuli, oli alguses täiesti kylm ja ylejäänud selline kergelt- kergelt leige. Ma mäletan, et kui laisa inimesena teistel autodel olen jahutusvedelikku eemaldamata termostaati vahetanud, siis termostaadi korpusest on tulnud ikka tulikuuma vett.
Salongisoojendusega mingeid probleeme pole- kogu aeg on tulnud vajadusel kuuma öhku
Viskosiduriga ventilaator töötab, mis ei tööta on need kaks elektriventilaatorit seal radika ees, mis nende funktsioon on- kas need on ka seotud mootori jahutusega vöi on need ainult kliima omad?
![[Pilt: 87239-ventikad.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87239-ventikad.jpg)
Kas vöib olla, et veepump on otsad andnud(mis materjalist tiivik Mercedes-Benz pumbal on?On see äkki nii nagu bemaril, et plastik labadega veepump ja tasahilju need labad lihtsalt murduvad kyljest ära?)?
Vöi äkki peaks seda läbipesu mingi spetsiaalse keemiaga tegema(olen näinud selliseid pudeleid autokeemia riiulitel myygil)?
Mötlesin, et proovin veel homme kui termostaat yldse ära vötta, mis siis toimub- äkki uus termostaat on defektne ja ei avane...
Yhesönaga köik nöuanded/mötted on oodatud....
Viimasel ajal on tekkinud selline viga, et kylmalt ei käi mootor hästi- mötlesin, et alustan uute kyynalde ostmisest.
Kyynlaid poes on, aga köik on resistoriga(takistiga?) ja vasest sydamikuga variante ka pole, köik on irdiumiga, plaatinaga jne...- yhesönaga selliseid iganenud kyynlaid nagu mina otsisin enam myygil pole.Tellisin löpuks netist- 25 eurtsi koos kohaletoimetamisega ja nädalaga peaksid saabuma.
Kui keegi veel tahab endale W124 M104 originaalkyynlaid (F8DC4 Bosch), siis mina tellisin need siit http://www.gsparkplug.com/shop/bosch-f8dc4.html
Mootori töötemperatuur pole olnud kunagi see normaalsed 80- 87 kraadi vaid ikka alati rohkem. Paigaldasin siis uue termostaadi(Mercedese originaal A1102000515) ja teostasin destilleeritud veega jahutussysteemi läbipesu(kallasin vee sisse, ajasin mootori soojaks ning peale seda vesi alt välja- sama protseduuri kordasin 2 korda). Löpetuseks kallasin sisse Mercedese originaal jahutusvedeliku (A000989082510). Aga kasu kahjuks ei olnud- kohapeal tyhikäigul endiselt 100 kraadi ja söites 90 kraadi.
![[Pilt: 29394-temp.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/29394-temp.jpg)
Anomaaliad mida läbiloputusel märkasin:
1)alt radikast vett välja lastes tuli seda ainult 5 liitrit(kogu systeemi mahutavus peaks olema tarkade raamatute järgi 9 liitrit, kuhu siis 4 liitrit jäi)? Ylevalt oli anuma kork lahti ja vee lasin välja alt radiaatori tyhjendusniplit keerates.
2)kuigi lasin mootoril tyhikäigul soojeneda 100 kraadini, siis vesi mis välja tuli, oli alguses täiesti kylm ja ylejäänud selline kergelt- kergelt leige. Ma mäletan, et kui laisa inimesena teistel autodel olen jahutusvedelikku eemaldamata termostaati vahetanud, siis termostaadi korpusest on tulnud ikka tulikuuma vett.
Salongisoojendusega mingeid probleeme pole- kogu aeg on tulnud vajadusel kuuma öhku
Viskosiduriga ventilaator töötab, mis ei tööta on need kaks elektriventilaatorit seal radika ees, mis nende funktsioon on- kas need on ka seotud mootori jahutusega vöi on need ainult kliima omad?
![[Pilt: 87239-ventikad.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87239-ventikad.jpg)
Kas vöib olla, et veepump on otsad andnud(mis materjalist tiivik Mercedes-Benz pumbal on?On see äkki nii nagu bemaril, et plastik labadega veepump ja tasahilju need labad lihtsalt murduvad kyljest ära?)?
Vöi äkki peaks seda läbipesu mingi spetsiaalse keemiaga tegema(olen näinud selliseid pudeleid autokeemia riiulitel myygil)?
Mötlesin, et proovin veel homme kui termostaat yldse ära vötta, mis siis toimub- äkki uus termostaat on defektne ja ei avane...
Yhesönaga köik nöuanded/mötted on oodatud....