30-11-2013, 01:39 AM
Nonii, hetke seis selline, et pole nüüd paar nädalat midagi teha saanud, kuna olen haige. Aga mootori käppade asjus kavatsen käpad ise teha. Väidetavalt pidid W126 originaal diisli käpad väga hästi sobima, sest istub mootori külge täpselt ning samas ka kere külge. Aga ebay-s on müügil 75$ + saatmine 80$, nii et ei tasu ära.
Jubedalt kisub sinna 6-käigulise manuaalkäigukasti poole. Paar ööd läinud magama mõttega, et miks ma küll oma tibukesele atm käigukasti panen, kui ma üsnagi vihkan atm käigukasti. Ei salli kui keegi otsustab minu eest
Aga see tähendaks seda, et peaksin meh. pumba panema ning siduripedaali vedama koos ajamiga jne. Iseenesest oleks samahästi võinud jätta OM603 80kw disla, aga uuema mootori eelis see, et 2 nukkvõlliga. Mõtlen hetkel tõsiselt, mida edasi teha. Kaldun arvama, et jätan nii nagu esialgne plaan ette näis, et om606 orig. koos ajude ja 722.6 kastiga. Kuigi süda ihaldab 6 käigulist manuaali... eks näis.
Jubedalt kisub sinna 6-käigulise manuaalkäigukasti poole. Paar ööd läinud magama mõttega, et miks ma küll oma tibukesele atm käigukasti panen, kui ma üsnagi vihkan atm käigukasti. Ei salli kui keegi otsustab minu eest
Aga see tähendaks seda, et peaksin meh. pumba panema ning siduripedaali vedama koos ajamiga jne. Iseenesest oleks samahästi võinud jätta OM603 80kw disla, aga uuema mootori eelis see, et 2 nukkvõlliga. Mõtlen hetkel tõsiselt, mida edasi teha. Kaldun arvama, et jätan nii nagu esialgne plaan ette näis, et om606 orig. koos ajude ja 722.6 kastiga. Kuigi süda ihaldab 6 käigulist manuaali... eks näis.