18-11-2013, 03:23 PM
Nüüdseks on siis autoga aasta ja kolm kuud liigeldud ning 17 000km läbisõitu juurde kerinud. Tuleb tunnistada, et Mercedes-Benz on selle aja jooksul ennast ainult väga heas valguses näidanud ning vahetama olen pidanud ainult kuluosasid.
Septembris läks vahetusse kliimapump kuna see ei toiminud juba autot ostes. Lisaks sai vahetatud veepump, mis oma eluea oli ära elanud.
Üllatuslikult oli ka 120k hooldus suhteliselt odav - ca 160 euri (kevad 2013).
Lähiajal ootab ees veel esistange vahetus, mis kokkupuutel äärekiviga viimasele alla vandus ning tagaklaasi soojenduse plokk tahab tinutamist saada. Ühesõnaga muresid ei ole ning auto liigub ja liigub lausa väga erksalt.
Leidsin ühe pildi ka sõbra albumist eelmise aasta Rally Estonialt. Kuna järgmine aasta on tegemist juba ERC etapiga ning CLK-le konksu paigaldada ei tahaks, liiguvad mõtted ML-i suunas. Peale katseid muutuvad rajad üsnagi läbimatuks ning kõrgem auto nelikveoga oleks abiks
Septembris läks vahetusse kliimapump kuna see ei toiminud juba autot ostes. Lisaks sai vahetatud veepump, mis oma eluea oli ära elanud.
Üllatuslikult oli ka 120k hooldus suhteliselt odav - ca 160 euri (kevad 2013).
Lähiajal ootab ees veel esistange vahetus, mis kokkupuutel äärekiviga viimasele alla vandus ning tagaklaasi soojenduse plokk tahab tinutamist saada. Ühesõnaga muresid ei ole ning auto liigub ja liigub lausa väga erksalt.
Leidsin ühe pildi ka sõbra albumist eelmise aasta Rally Estonialt. Kuna järgmine aasta on tegemist juba ERC etapiga ning CLK-le konksu paigaldada ei tahaks, liiguvad mõtted ML-i suunas. Peale katseid muutuvad rajad üsnagi läbimatuks ning kõrgem auto nelikveoga oleks abiks