MB CLK 320 C209 '03 - soo - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB CLK 320 C209 '03 - soo (/showthread.php?tid=28227) Lehed:
1
2
|
MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 14-08-2012 Niisiis olen taaskord tagasi MB embleemi juures, kuna tekkis vajadus talveauto järele (suvi otsa sai ringi kulgetud lahtise e30 Bauriga). Erinevate juhuste kokkulangemisel sai satutud eelmine nädal Pärnusse ning tehtud lähemalt tutvust ühe silma jäänud CLK-ga. Kuna tegemist oli väga korralikult hoitud ja värske isendiga, siis pikalt mõtlema ei pidanud. Sisse istudes oli kohe tunne, et see on minu auto. 100% Eesti ajalooga ning taust kontrollitav. Peale Silberautost saadud ajaloo kontrolli sai kohe võetud liisingpakkumine ning eile autole järgi mindud. Mark ja mudel: Mercedes-Benz CLK 320 Keretüüp: kupee Mootor: 3.2 (160 kW) Kütus: bensiin Odom. näit: 113 000 km Vedav sild: tagavedu Käigukast: automaat Värvus: tumesinine VIN-kood: WDB2093651F075714 Varustus - kliimaautomaatik - 4x el.aknad - püsikiiruse hoidja - parkimisandurid taga - 2x el.istmed mäludega - el.peeglid mäludega - istmesoojendused - multifunktsionaalne rool - Bi-xenon tuled - kahevärviline nahkpolster - originaal stereo koos CD-boksiga Esialgne emotsioon on ikka väga hea. Tegemist mugava ja stabiilse autoga, mis ei jää ka möödasõitudel hätta. Katsun lähiajal ka pisikese fotosessiooni teha, et saaks ka pildimaterjali jagada. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - RCLK - 14-08-2012 panen kohe märgi maha lõppude lõpuks yx c209 juures ootame rohkem piltte jms parimat RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 17-08-2012 Eile sai pisike fotosessioon tehtud ning paar pilti ka ülesse laetud. Hetkel veel salongipildid puudu... Suuremaid vigasid veel autol pole täheldanud. Kliima peaks laskma üle kontrollida, kuna see vahepeal puhub külma ja sooja vaheldumisi. Loodetavasti vajab ainult täitmist. Samuti peaks üle kontrollima esisilla. Enne talve ootab veel ees poleerimine ja vahatamine. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 21-08-2012 Tuttava terane silm tuvastas, et autol AMG kerepakett (stanged ja küljelaiendid). Kui nüüd teisi müügisolevaid vaadata, siis ikka vahe sees tõepoolest. Ilmselt müüja ise polnud ka sellest teadlik... RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - Taffinaff - 21-08-2012 (21-08-2012, 11:48 AM)soo Kirjutas: Tuttava terane silm tuvastas, et autol AMG kerepakett (stanged ja küljelaiendid). Kui nüüd teisi müügisolevaid vaadata, siis ikka vahe sees tõepoolest. Ilmselt müüja ise polnud ka sellest teadlik... Täpselt nii! Autol on 772 lisavarustus kood olemas ehk siis disainipakett "AMG". Lisaks veel sportvedrustus ka, mis tglt Tallinna teedel ei olegi just kõige parem lisa RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 21-08-2012 (21-08-2012, 03:29 PM)Taffinaff Kirjutas:(21-08-2012, 11:48 AM)soo Kirjutas: Tuttava terane silm tuvastas, et autol AMG kerepakett (stanged ja küljelaiendid). Kui nüüd teisi müügisolevaid vaadata, siis ikka vahe sees tõepoolest. Ilmselt müüja ise polnud ka sellest teadlik... Tuleb tunnistada, et pisut kange on jah auto Tallinna tänavatel. Ei ole seda mersulikku pehmust. Samas kurvilistel teedel on väga mõnus vurada. Eks kui hooldusesse läheb, siis peaks sillad ka laskma üle vaadata - ees paremal nagu oleks kerge klobin sees. Eelmine omanik väitis küll, et kõik puksid on vahetatud... RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 04-10-2012 1.5k kilomeetreid nüüdseks seljataga ning tasapisi ujuvad mõned vead välja. Eile käisin kliimat täitmas ning tuli välja, et kompressor õhtal omadega. Taob liiga suure surve sisse ning lülitab ennast seejärel süsteemist välja. B-osa koos allahindlusega üle 520 euro... Tuleb vist mööda romulaid kolistama hakata, kuigi see second-hand kompressor ka pisut kahtlane teema. Lisaks veel ei toimi tagaklaasi soojendus. Õnneks võimalik plokki pisut tuunida ning ei vaja väljavahetamist. Lohutuseks vähemalt on kütusekulu üllatavalt väike. 80% sõitudest ainult linnas ning kompuuter näitab keskmiseks 13l/100km. Eeldasin ikka mõned liitrid suuremat kulu. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 18-12-2012 Vihmaste ilmadega jäi siin üks huvitav disainiviga silma. Nimelt jookseb kogu vesi tagaluugi avamisel kenasti pagasnikusse. Pole nagu ühegi teise autoga seda varem täheldanud. Paksemas lumes tekib tahtmine ka LSD järele aga jääb ilmselt järgmist talve see projekt ootama. Kleemanni oma 800€ + paigaldus. Huvitav, et näiteks ka E500-le pole see tehase poolt peale pandud. Järelturult pole otsinud ja väga ei ole ka usku leida. ESP-st väga lugu ei pea ja selle lüliltan libedaga enamasti välja kohe. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - Sheik - 18-12-2012 Ma esimest piltti vaadates mõtlesin kohe ,et küll pidid kaua otsima ,et amg paketiga ja korralik isend leida(eriti eestist). Minu silmis annab se visuaalselt ikka väga palju juurde.Ilus auto! RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - väikemees - 18-12-2012 Miks ESP välja lükkad? RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - ville - 18-12-2012 (18-12-2012, 01:32 PM)soo Kirjutas: Vihmaste ilmadega jäi siin üks huvitav disainiviga silma. Nimelt jookseb kogu vesi tagaluugi avamisel kenasti pagasnikusse. Pole nagu ühegi teise autoga seda varem täheldanud. See vee probleem oli tüütu jah, ma ka pidevalt kuivatasin sp. LSD polnud mu clk500-l ka. Aga, ESP on mu meelest üks paremaid asju Mercedes-Benz peal, eriti, kui tahad vahel "hullu panna", aitab suht palju, kui asjad jamaks võivad minna. P.S. Clk500-l näitas keskmiseks 13,4l/100-le RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 19-12-2012 ESP märjal asfaldil on küll hea jah, aga lumes pidurdab nagu liiga palju. Eriti veel, kui natuke hullata tahad, siis pidurdab suht seisma. Kuigi ega ta vist päris 100% välja ei lülitu ja säilitab mingisuguse kontrolli. 360 kraadi ära lapata ei lase vaid poob 180 peal juba tagaotsa kinni ära. Samas see osaline rakendumine vast kõige parem. Annab paljud asjad kergesti andeks. CLK500 oli ka valikus sees, aga neid paraku harva müügis ning tõenäoliselt ka pidamiskulud kordades suuremad. Sama kütusekulu juures saad V8 mootori muidugi RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - Werewolf - 20-12-2012 (18-12-2012, 01:32 PM)soo Kirjutas: Vihmaste ilmadega jäi siin üks huvitav disainiviga silma. Nimelt jookseb kogu vesi tagaluugi avamisel kenasti pagasnikusse. Pole nagu ühegi teise autoga seda varem täheldanud. Kas pagasniku luugil on mingi matt ka sees või puhas plekk? Sest kui lihtsalt plekk, siis võib selle pinnale kondents tekkida, mis luugi avades sisse voolab ja selle vastu aitab luugi katmine seest mingi riide või viltmatiga. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - Rolz - 20-12-2012 Jutt ilmselt vertikaalsest servast, kus pagasi luugi tihend pagasi/auto poolt kinnitub. Kui luuk lahti teha, vuliseb vesi tagumise klaasi ja tihendi vertikaalse osa vahele ning peaks teoorias luugi avades külgede kaudu tagapampri peale/maha jooksma W221 oli vist esimene MB, millel see serv "tõsiselt" üles tõsteti, ca 5cm, isegi jää ei "sõida" pagassi luuki avades Aga elu peabki arenema, mäletan kuidas omal aja W124 mehi kadestasin, kelle uksetihend keeras ukse vahele kuni klaasi pinnani, et talvel avades poleks juhiiste lund täis Aga väga ilus auto ja järjekordne tõestus sellest, et mida uuem MB, seda vajalikum on visuaalse täiuslikkuse saavutamiseks üks müstiline kolmetäheline lühend AMG. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 20-12-2012 (20-12-2012, 02:30 PM)Rolz Kirjutas: Jutt ilmselt vertikaalsest servast, kus pagasi luugi tihend pagasi/auto poolt kinnitub. Kui luuk lahti teha, vuliseb vesi tagumise klaasi ja tihendi vertikaalse osa vahele ning peaks teoorias luugi avades külgede kaudu tagapampri peale/maha jooksma AMG disainipakett teeb tõepoolest auto silmale väga palju meeldivamaks. Tihendite vahelt ei tule õnneks midagi sisse. Pigem on tegemist disainiveaga. Kui luuk ülesse tõsta, siis voolab vesi mööda luugi alumist serva luugi pealt tuppa. Luuk ise üsna ümar ning pole ühtegi takistavat serva, mis vee allavoolu takistaks. Vihmase ilmaga pagassi avad ning seal sisemuses peaks riideid/kotte vms olema, siis võid kindel olla, et need saavad märjaks. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - R129 - 20-12-2012 See Kleemanni tagadiffer on ikka suhteliselt kiviaja leiutis minu arvates. http://www.kleemann.dk/Performance/handling/Differential.aspx käib satelliitide vahele ja siis on huvitav teras-teras kontakt pindadel mis ei ole just kõige siledamad. Ei kujuta ette kaua antud asi seal vastu peab - ilmselt peab, sest kleemann neid ju müüb. Olen näinud ka MBle tehtavad PÄRIS aftermarket LSD diffrit (mingi Inglise firma), kuid kahjuks ei mäleta enam. ESP mahalülimise juures on väga hea see, et nii kui hullates asi üle käte hakkab minema ja ABSi rakendad (vajutad pedaali) siis aktiveerub ka kohe ESP uuesti. RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 04-07-2013 Esimene aasta hakkab selle masinaga täis saama ning senimaani väga rahul olnud antud autoga. Pidamiskulud on väga mõistlikud ning lagunemisega probleeme pole. Töötab nagu kellavärk. Kuna hetkel on seisud sellised, et tuleb endale ametiauto soetada, siis olen dilemma ees, kas vormistada see sama CLK endale tööautoks või vaadata midagi uut ja huvitavat asemele. Pisut on hinge kriipima hakanud w220 kerega S500 4-maticud ning samuti ka CLS-id. Kulude mõistes pole vast kumbki väga ratsionaalne valik, aga eks ma olen alati autosid ostnud pigem emotsioonide ajendil. Seega läheb paariks nädalaks CLK müüki ning kui huvilisi ei leidu, vormistan ta endale ametiautoks ning proovin oma auto-ostu emotsioonid järgmise kevadeni alla suruda. Auto24 link RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 18-11-2013 Nüüdseks on siis autoga aasta ja kolm kuud liigeldud ning 17 000km läbisõitu juurde kerinud. Tuleb tunnistada, et Mercedes-Benz on selle aja jooksul ennast ainult väga heas valguses näidanud ning vahetama olen pidanud ainult kuluosasid. Septembris läks vahetusse kliimapump kuna see ei toiminud juba autot ostes. Lisaks sai vahetatud veepump, mis oma eluea oli ära elanud. Üllatuslikult oli ka 120k hooldus suhteliselt odav - ca 160 euri (kevad 2013). Lähiajal ootab ees veel esistange vahetus, mis kokkupuutel äärekiviga viimasele alla vandus ning tagaklaasi soojenduse plokk tahab tinutamist saada. Ühesõnaga muresid ei ole ning auto liigub ja liigub lausa väga erksalt. Leidsin ühe pildi ka sõbra albumist eelmise aasta Rally Estonialt. Kuna järgmine aasta on tegemist juba ERC etapiga ning CLK-le konksu paigaldada ei tahaks, liiguvad mõtted ML-i suunas. Peale katseid muutuvad rajad üsnagi läbimatuks ning kõrgem auto nelikveoga oleks abiks RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - v6sa - 18-11-2013 Snorkel on vales otsas Sile pill. Kuidas meie "teid" mõõtes plommid suus püsivad? RE: MB CLK 320 C209 '03 - soo - soo - 18-11-2013 (18-11-2013, 04:05 PM)v6sa Kirjutas: Snorkel on vales otsas Sai just selleks neljapäevaks hambaarsti aeg pandud Aga tuleb tunnistada, et auto on tõesti väga jäik ning hambakaitsmete kasutus soovituslik. Tehase poolt paigaldatud sportvedrustus ja hetkel all olevad 18" 45-se profiiliga rehvid seda sõitu oluliselt ei pehmenda. See on ka üks põhjus, miks ma vaikselt olen hakanud ML-i või w221 suunas piiluma. |