04-11-2013, 05:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2013, 11:35 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Sisselaske nukkvõll on erinev, N/A-l avanevad klapid 1mm rohkem (turbokal pressitakse õhk naguinii silindrisse ja seal on väiksem klapi käik mõistlik)
Kolvid erinevad (materjal)
Kepsud erinevad (materjal)
Õlipump, õlijahutus on erinevad (mõneti täiesti erinevad lahendused)
N/A puudub nii turbo õlituse väljavõtt kui karterisse tagasilaskmise võimalus (tuleb ise aretada)
N/A pumbal 5.5mm elemendid, turbokal 6.0
Karteripõhjad on erinevad (kinnitus poltide muster oli sama, kuna ka põhjatihend on sama, isegi sama mis 603)
Kui N/A mootoritele paigaldati üldiselt paks plokikaanetihend, siis turbokal metallist (metallist tihendit ei puhu minema nii kergelt, on ka kallim. vist 50 vs. 70€
Pisiasjad:
Väljalaske kolle tihendid (N/A mootoril kaks, turbokal üks tervik tihend)
Väljalaske kolle poldid asuvad erinevalt (nii N/A kui turboka kaanes on tikkpoldi avasid rohkem ja saab ümber tõsta tikkpolte nagu vaja)
Mainimist vajab:
Ka N/A mootoriplokis on vändaanduri asukoht ehk paigaldusvalmidus.
Väidetavalt on 606N/A pump parim, millele suuremad elemendid lisada
Suuresti on tegu OM603-me mootoriplokiga, väntvõllid on samad, silindri diameeter, kolvirõngad, kolvikäik jne. Lihtsalt klappe on rohkem. 606 ja 603 mootoriketid on erinevad (kettide üldpikkused).
Kes mõtleb et tal on 603 turbokas ja jube hea oleks sinna 606-e plokikaan pista, siis peab arvestama et vahetust vajavad ka kolvid (milledes süvendid pihustipesa ja klappide tarvis asuvad erinevalt) ja mootorikett- rohkem probleeme nagu ei näegi.
Üks loll töö, aga EPC-st näpuga järge ajades leiab ühesugused detailid üles küll, kunagi sai kõvasti neid võrreldud.
Kolvid erinevad (materjal)
Kepsud erinevad (materjal)
Õlipump, õlijahutus on erinevad (mõneti täiesti erinevad lahendused)
N/A puudub nii turbo õlituse väljavõtt kui karterisse tagasilaskmise võimalus (tuleb ise aretada)
N/A pumbal 5.5mm elemendid, turbokal 6.0
Karteripõhjad on erinevad (kinnitus poltide muster oli sama, kuna ka põhjatihend on sama, isegi sama mis 603)
Kui N/A mootoritele paigaldati üldiselt paks plokikaanetihend, siis turbokal metallist (metallist tihendit ei puhu minema nii kergelt, on ka kallim. vist 50 vs. 70€
Pisiasjad:
Väljalaske kolle tihendid (N/A mootoril kaks, turbokal üks tervik tihend)
Väljalaske kolle poldid asuvad erinevalt (nii N/A kui turboka kaanes on tikkpoldi avasid rohkem ja saab ümber tõsta tikkpolte nagu vaja)
Mainimist vajab:
Ka N/A mootoriplokis on vändaanduri asukoht ehk paigaldusvalmidus.
Väidetavalt on 606N/A pump parim, millele suuremad elemendid lisada
Suuresti on tegu OM603-me mootoriplokiga, väntvõllid on samad, silindri diameeter, kolvirõngad, kolvikäik jne. Lihtsalt klappe on rohkem. 606 ja 603 mootoriketid on erinevad (kettide üldpikkused).
Kes mõtleb et tal on 603 turbokas ja jube hea oleks sinna 606-e plokikaan pista, siis peab arvestama et vahetust vajavad ka kolvid (milledes süvendid pihustipesa ja klappide tarvis asuvad erinevalt) ja mootorikett- rohkem probleeme nagu ei näegi.
Üks loll töö, aga EPC-st näpuga järge ajades leiab ühesugused detailid üles küll, kunagi sai kõvasti neid võrreldud.