13-10-2013, 02:51 PM
(12-10-2013, 10:06 PM)MBW126 Kirjutas: Keegi oskab öelda, et kas mul võib tulla väga palju probleeme, kui ARK-i kunagi ümberehitust ümber kirjutama suundun aga VIN kood on mu autol tegelikult vale? (Passi ja kere vin kood klapivad, aga vin koodi järgi on mu auto aasta teine, värv jne). Ja kas see 130kw mootor oleks üldse kuidagi legaalne? Kui tahmamine normaalne ja kõik toimib, siis peaks vast võimalik ümberehitus kirja saada ja auto legaalseks, või kuidas?
Probleeme tuleb siis, kui ise neid tekitad. Kui Sul klapivad VIN ja pass, on ülejäänu vaid andmete parandamine. Sul ju klapivad, ülejäänu on vaid sisetunde küsimus. Aastad jms. on võimalik õigeks saada, kuid kas asjal on mõtet?
Kuidas diiseldamise legaliseerimine tegelikult käib, saan üsna pea ise teada. Eks siis kriban oma teemas pikemalt. Kunagised legendid enam ei kehti, vahepeal on Maanteeameti uus pealik hulga tolmu üles keerutanud ja need pöörised olevat ka ARK büroodes üksjagu toole kõigutanud.
Teoorias on nii, et lähed kohale ja teed avalduse: tahan oma autole panna diisli. Avaldusele kirjutad, kust mootor pärit. Kui on mudeliseeria oma mootor, siis pole muret. Kuna Sinu paigaldatav pole 126 peal kunagi olnud, siis läheb asendusmootorina ehk peak solema asendatavaga samas klassis (kaal, võimsus, kubatuur). Sinul klapivad kõik kolm (OK, kaaluga läheb täpseks, kuid seda nad ehk väga täpselt ei jälgi, kuna 126 raskeim mootor M117 on sama kaalukas).
Enne vormistamist tahavad diislitesti tulemust ja ega enne ülevaatuse läbimist sõitma ei lubata