12-10-2013, 05:02 PM
Laupäevad pole ammu nii head olnud.
Olles sm.Tihhonovile sügistöödel abikätt ulatades Jaguari nime kandva briti vanatehnika pealt ära pesnud ja tema kolmanda autona kahele garaažikohale katte alla mahutanud, helistas vend, kellega koos manööverdasime veel 5-le garaažikohale 8 autot. Tervelt 4 neist on erinevad Mercedes tüüpi keskmise või suurema klassi sõidukid ja seega võib öelda, et garaaž sai tõesti pilgeni täis.
Kuidas see kõik kutsikasse puutub?
Ilmselt sedasi, et kutsikas peab sel talvel leppima kohaga eraldi garaažis.
Auto on tänaseks värvitud ja pessu ning poleerimisse viidud. Samal ajal kui värvitöö kestis, nokitsesin ise masina esiosa ilusamaks saamisega. Mis viga kontoriski töötada, kui on korralikud tööriistad ja ilus töö, eksole.
W201 auto paljud detailid, nagu iluvõrega seonduv või mõned plastikdetailid, on esinduses nii pagana odavad, et on üsna mõttetu osta kasutatud asju, kuigi leidub küllaldaselt ka teistsuguseid näiteid.
Peab nentima, et W201 on juba vist rohkem vanatehnika kui W124, sest siiani on täiesti edutult kulgenud kollase parempoolse Hella suunatule leidmine. Uus selline maksab varuosapoest tellides 65 eurot, mida pole küll ülearu palju, kuid arvestades seda, et vaid mõned aastad tagasi sai neid pigem 30-ga, on selgelt näha, et asjad muutuvad juba hinnalisemaks ja see on üks peamisi asju, mis eristab vanatehnikat lihtsalt vanadest kasutatud autodest. Õnneks on see mudel siiski sedavõrd levinud, et ühegi osa leidmine pole kuigi keeruline või kallis ja sellest tulenevalt jätab W201 varuosade hankimise teemal halamine pigem mulje, et tegemist on seda tüüpi kodanikuga, kes järgmisel hetkel helistab Kuku raadio Vox Populi saatesse ja tänitab poliitikute kallal, kuigi see saate teemaga absoluutselt ei kattu. Seega toimetagem vaikselt edasi ja küll hiljem vaatame, mis välja tuleb.
Tõenäoliselt saan auto järgmise nädala keskpaigas pesust kätte ning kui ilm kannatab, püüan veel natuke sõita ning võibolla mõne pildigi teha, enne kui masinale tudumütsi pähe tõmban ja ta kevadeni päikesevalgust ootama paigutan.
Kuid lisaks sellele on mul kindlaid andmeid, et veel üks sama ajastu suuremat sorti Mercedes peab talveks endale ulualuse leidma ja seetõttu, kui keegi teab Tartus kuiva garaažikohta, mida saaks mõistliku hinnaga talveks rendile võtta, oleksin tänulik kui sellest mulle teada annaks.
Ilusat nädalavahetust soovides,
Tauno
Olles sm.Tihhonovile sügistöödel abikätt ulatades Jaguari nime kandva briti vanatehnika pealt ära pesnud ja tema kolmanda autona kahele garaažikohale katte alla mahutanud, helistas vend, kellega koos manööverdasime veel 5-le garaažikohale 8 autot. Tervelt 4 neist on erinevad Mercedes tüüpi keskmise või suurema klassi sõidukid ja seega võib öelda, et garaaž sai tõesti pilgeni täis.
Kuidas see kõik kutsikasse puutub?
Ilmselt sedasi, et kutsikas peab sel talvel leppima kohaga eraldi garaažis.
Auto on tänaseks värvitud ja pessu ning poleerimisse viidud. Samal ajal kui värvitöö kestis, nokitsesin ise masina esiosa ilusamaks saamisega. Mis viga kontoriski töötada, kui on korralikud tööriistad ja ilus töö, eksole.
W201 auto paljud detailid, nagu iluvõrega seonduv või mõned plastikdetailid, on esinduses nii pagana odavad, et on üsna mõttetu osta kasutatud asju, kuigi leidub küllaldaselt ka teistsuguseid näiteid.
Peab nentima, et W201 on juba vist rohkem vanatehnika kui W124, sest siiani on täiesti edutult kulgenud kollase parempoolse Hella suunatule leidmine. Uus selline maksab varuosapoest tellides 65 eurot, mida pole küll ülearu palju, kuid arvestades seda, et vaid mõned aastad tagasi sai neid pigem 30-ga, on selgelt näha, et asjad muutuvad juba hinnalisemaks ja see on üks peamisi asju, mis eristab vanatehnikat lihtsalt vanadest kasutatud autodest. Õnneks on see mudel siiski sedavõrd levinud, et ühegi osa leidmine pole kuigi keeruline või kallis ja sellest tulenevalt jätab W201 varuosade hankimise teemal halamine pigem mulje, et tegemist on seda tüüpi kodanikuga, kes järgmisel hetkel helistab Kuku raadio Vox Populi saatesse ja tänitab poliitikute kallal, kuigi see saate teemaga absoluutselt ei kattu. Seega toimetagem vaikselt edasi ja küll hiljem vaatame, mis välja tuleb.
Tõenäoliselt saan auto järgmise nädala keskpaigas pesust kätte ning kui ilm kannatab, püüan veel natuke sõita ning võibolla mõne pildigi teha, enne kui masinale tudumütsi pähe tõmban ja ta kevadeni päikesevalgust ootama paigutan.
Kuid lisaks sellele on mul kindlaid andmeid, et veel üks sama ajastu suuremat sorti Mercedes peab talveks endale ulualuse leidma ja seetõttu, kui keegi teab Tartus kuiva garaažikohta, mida saaks mõistliku hinnaga talveks rendile võtta, oleksin tänulik kui sellest mulle teada annaks.
Ilusat nädalavahetust soovides,
Tauno