06-10-2013, 09:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2013, 09:46 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Veab ikka mõnel. Nagu juba korduvalt ennegi on jutuks olnud - alati tahaks sõbra Mercedest ka endale. Hea meel on muidugi sellegi üle, et Tauno garaazi hakkavad ka viimaks tekkima mõistliku mootoriga autod. Et mitte öelda lausa tippversioonid. Varemalt käis alati jube vaidlus selle üle, et mootor peaks ikka pigem väiksem olema, et lihtsam remontida oleks ja sõita ka jõuaks. Aga eks see teadmine jõuab varem või hiljem meile kõigile kohale, et sõita nad igapäevaselt nagunii ei kannata ja siis pigem võiks nad juba natukenegi ägedad olla.
Ja see kahtlemata ongi äge variant. Mercedes 190 maksis uuena ainult natukene (ca 4000 DEM) vähem kui analoogne W124. Seega 2,6-ne kutsikas oli ikka päris ebamõistlikult kallis auto omas ajas. Mul kahjuks pole 1992. aasta hinnakirja käepärast, kuid 1991. aasta 3.juuni seisuga oleks sinu auto maksnud juba baashinnas päris arvestatava summa raha: Mercedes 190E 2,6 - 51870,00 DEM. Sama raha eest oleks saanud E34 kerega BMW 525 sedaani. W124 230E maksis vähem.
Aga lisame siia veel konkreetse auto lisavarustuse:
4k automaatkast - 3146,40
metallikvärv - 1362,30
nahkpolster - 3021,00
el. katuseluuk - 1955,10
2x el aknad - 1060,20
esiistmete soojendused - 826,50
turvapadi juhile - 2451,00
nahkrool (kood 281) väiksema (390mm) diameetriga - 364,80
esiistme käetugi - 285,00
välistemperatuuri näidik - 262,20
kassetihoidik konsoolis - 62,70
rohelise tooniga klaasid - 524,40
suurem kütusepaak - 142,50
Becker Europa 2000 - 997,50
Kokku siis tagasihoidlik 68331,60 DEM. Meie oma Eesti Kroon tuli umbes samal ajal, siis oleks sobilik arvestada see ka kroonidesse - 546652 krooni. Aastal 1992 meie jaoks ikka päris kosmos.
Aga loodame siis head projekti. Valge suund ja kerge madaldus ei riku ühtegi autot ära.
Ja see kahtlemata ongi äge variant. Mercedes 190 maksis uuena ainult natukene (ca 4000 DEM) vähem kui analoogne W124. Seega 2,6-ne kutsikas oli ikka päris ebamõistlikult kallis auto omas ajas. Mul kahjuks pole 1992. aasta hinnakirja käepärast, kuid 1991. aasta 3.juuni seisuga oleks sinu auto maksnud juba baashinnas päris arvestatava summa raha: Mercedes 190E 2,6 - 51870,00 DEM. Sama raha eest oleks saanud E34 kerega BMW 525 sedaani. W124 230E maksis vähem.
Aga lisame siia veel konkreetse auto lisavarustuse:
4k automaatkast - 3146,40
metallikvärv - 1362,30
nahkpolster - 3021,00
el. katuseluuk - 1955,10
2x el aknad - 1060,20
esiistmete soojendused - 826,50
turvapadi juhile - 2451,00
nahkrool (kood 281) väiksema (390mm) diameetriga - 364,80
esiistme käetugi - 285,00
välistemperatuuri näidik - 262,20
kassetihoidik konsoolis - 62,70
rohelise tooniga klaasid - 524,40
suurem kütusepaak - 142,50
Becker Europa 2000 - 997,50
Kokku siis tagasihoidlik 68331,60 DEM. Meie oma Eesti Kroon tuli umbes samal ajal, siis oleks sobilik arvestada see ka kroonidesse - 546652 krooni. Aastal 1992 meie jaoks ikka päris kosmos.
Aga loodame siis head projekti. Valge suund ja kerge madaldus ei riku ühtegi autot ära.
![Eusa_liar Eusa_liar](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_liar.gif)
Terve aasta poole aastaga