23-12-2006, 02:08 AM
Marko, soovitaks tõsiselt kaaluda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
4,2 on väga heas öko ja liikumise suhtes olev mootor....rahuliku sõidustiiili juures suht öko ja ei usu et janulisem kui 3,0 või 3,2....
Uue tüübi 4,2 on juba ka parema sammuga kui esmane 4,2...
See auto tundub igati OK ja just, mis peamine, et kõikjalt orig. ja mind köidab juba see aus müügikuulutus. Tagaamordid on kuskil 4000 kr investeering (nivoo, kindlasti jätta alles, megamõnus, ja amortidega järgmised 200 000 rahu majas ka...). El. tagakardinal vaja ainult plastikõri ära vahetada (maksab röögatu 80 krooni orig.)...katuseluugipolstri saad minu käest....
Kui on korras auto, siis pole midagi karta, sillaosa on stx kestev ja ja odav ja lihtne teostada...mootor - kui on ok, ja regulaarseid toiminguid teha pole mitte kui midagi karta.....kui läbisõit on ok, siis paarsada tuhat on murevabad....M116/117 on totaalselt pommikindlad (mitte muidugi need, mille läbisõit on x xxx xxx km ja keristud 240 000km peale....)...Ühesõnaga rahalises mõttes, ei näe mingit põhjust miks peaks olema w126 SEC v8 kallim pidada/osta/hooldada kui 3,0/3,2 R6 W124...pigem vastupidi...
M116/M117 kindlasti kestvam ja mootor tunduvalt elektroonikavabam...
Ühesõnaga minu missioon - pöörata sind w126 usku, üks mees siin juba eksis rajalt ära....talle tuleks ka mingi usussõda teha, et ikka kuueusk tagasi tuleks....ära sa ka üldse hakka siis valele rajale astuma...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
4,2 on väga heas öko ja liikumise suhtes olev mootor....rahuliku sõidustiiili juures suht öko ja ei usu et janulisem kui 3,0 või 3,2....
Uue tüübi 4,2 on juba ka parema sammuga kui esmane 4,2...
See auto tundub igati OK ja just, mis peamine, et kõikjalt orig. ja mind köidab juba see aus müügikuulutus. Tagaamordid on kuskil 4000 kr investeering (nivoo, kindlasti jätta alles, megamõnus, ja amortidega järgmised 200 000 rahu majas ka...). El. tagakardinal vaja ainult plastikõri ära vahetada (maksab röögatu 80 krooni orig.)...katuseluugipolstri saad minu käest....
Kui on korras auto, siis pole midagi karta, sillaosa on stx kestev ja ja odav ja lihtne teostada...mootor - kui on ok, ja regulaarseid toiminguid teha pole mitte kui midagi karta.....kui läbisõit on ok, siis paarsada tuhat on murevabad....M116/117 on totaalselt pommikindlad (mitte muidugi need, mille läbisõit on x xxx xxx km ja keristud 240 000km peale....)...Ühesõnaga rahalises mõttes, ei näe mingit põhjust miks peaks olema w126 SEC v8 kallim pidada/osta/hooldada kui 3,0/3,2 R6 W124...pigem vastupidi...
M116/M117 kindlasti kestvam ja mootor tunduvalt elektroonikavabam...
Ühesõnaga minu missioon - pöörata sind w126 usku, üks mees siin juba eksis rajalt ära....talle tuleks ka mingi usussõda teha, et ikka kuueusk tagasi tuleks....ära sa ka üldse hakka siis valele rajale astuma...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”