22-12-2006, 06:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2006, 06:46 PM ja muutjaks oli Andres.)
Tüüpvead:
24V motodel plokikaane tihend läheb plastikuks/klaasiks kuna mootor jookseb vägagi soojaks
rullikud surevad ära temperatuuri tõttu. mina vahetasin kõik välja peale ühe. ja see üks teeb ikka häält
juhtmed repetavad. küünlajuhtmetest mootori massini.
3.0 ja 3.2 zarniirid on kallid
korraliku el. nahk sisuga isendeid praktiliselt pole
kui pole 4 el. akent siis võib lutsu visata - see on tõeline nauding ikka kui lased nupust alla suvel...
automaatkastidest on parim 5-käiguline (minek parim, kütusekulu mnt-l), kuid need on suht haruldased ja tüüpveaks on tagurpidi käigu libisemine. mehaanilive viga, mida poleks kallis parandada, kui kasti lahti võtmise eest üksi 3k ei küsitaks.
tagamise aknkaklaasi kihtide vahele tekib kondens
uksed vajuvad ära ja keegi ei oska ega taha neid reguleerida. uksed on TÕELISELT suured ja rasked
3.0 on kehvema mondendigraafikuga, kuid 3.2-l jookseb õhk sisselaskesse üle väljalaskekollektori ja mootori ploki ning pärast pisikest paarutamist saab auto juba KUUMA õhku peale ja keerab nuka tagasi. st ei läe enam nii ästi edasi.
Ilma ASRita võib talvel lolliks minna. LIIGA PALJU MOMENTI. Ma jäin pidevalt kinni. Ja isegi ASR olemas. LSD on ka tore. kuid võib kohati ohtlik olla kui keset kurvi rakendub.
üks varastatumaid autosid eestis (w124 siis tervikuna)
esipidurite supportid on 4 kolviga ja kui neid ei hoolda õigel ajal siis on kalliskallis. minul oli õnneks kõik vinks vonks
tungraua aukude ümbert karpide seest roostetavad kõik viimseni
plokikaane lihvimine ja sellega seonduvad tööd kallid. varem või hiljem tuleb ette võtta.
Püsib teel nagu vanajumal
Supermugav
Läheb edasi nagu välk. eriti madalatel pööretel.
stiilne. eriti suvel kui saab 4 akent alla lasta
naistele meeldib. minu oma armus küll ära. ja see on hea ikka kui naisele mehe NII KULUKAS hobi meeldib
mootori remont on endiselt peaaegu poole odavam, kui V8
Armastad ja vihkad kordamööda. Kurb, et neid ronte nii palju tänavatel on. Viivad keretüübi maine alla.
24V motodel plokikaane tihend läheb plastikuks/klaasiks kuna mootor jookseb vägagi soojaks
rullikud surevad ära temperatuuri tõttu. mina vahetasin kõik välja peale ühe. ja see üks teeb ikka häält
juhtmed repetavad. küünlajuhtmetest mootori massini.
3.0 ja 3.2 zarniirid on kallid
korraliku el. nahk sisuga isendeid praktiliselt pole
kui pole 4 el. akent siis võib lutsu visata - see on tõeline nauding ikka kui lased nupust alla suvel...
automaatkastidest on parim 5-käiguline (minek parim, kütusekulu mnt-l), kuid need on suht haruldased ja tüüpveaks on tagurpidi käigu libisemine. mehaanilive viga, mida poleks kallis parandada, kui kasti lahti võtmise eest üksi 3k ei küsitaks.
tagamise aknkaklaasi kihtide vahele tekib kondens
uksed vajuvad ära ja keegi ei oska ega taha neid reguleerida. uksed on TÕELISELT suured ja rasked
3.0 on kehvema mondendigraafikuga, kuid 3.2-l jookseb õhk sisselaskesse üle väljalaskekollektori ja mootori ploki ning pärast pisikest paarutamist saab auto juba KUUMA õhku peale ja keerab nuka tagasi. st ei läe enam nii ästi edasi.
Ilma ASRita võib talvel lolliks minna. LIIGA PALJU MOMENTI. Ma jäin pidevalt kinni. Ja isegi ASR olemas. LSD on ka tore. kuid võib kohati ohtlik olla kui keset kurvi rakendub.
üks varastatumaid autosid eestis (w124 siis tervikuna)
esipidurite supportid on 4 kolviga ja kui neid ei hoolda õigel ajal siis on kalliskallis. minul oli õnneks kõik vinks vonks
tungraua aukude ümbert karpide seest roostetavad kõik viimseni
plokikaane lihvimine ja sellega seonduvad tööd kallid. varem või hiljem tuleb ette võtta.
Püsib teel nagu vanajumal
Supermugav
Läheb edasi nagu välk. eriti madalatel pööretel.
stiilne. eriti suvel kui saab 4 akent alla lasta
naistele meeldib. minu oma armus küll ära. ja see on hea ikka kui naisele mehe NII KULUKAS hobi meeldib
mootori remont on endiselt peaaegu poole odavam, kui V8
Armastad ja vihkad kordamööda. Kurb, et neid ronte nii palju tänavatel on. Viivad keretüübi maine alla.
...