01-10-2013, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 11:03 AM ja muutjaks oli MBW126.)
Nii, natuke tegemistest. Auto sai Tartusse toimetatud, kuid mis juhtus:
Üks tagumine pidur oli ikkagi peale jäänud ja võis näha veits suitsemist
Kardaani tagumine osa lendas poolel teel ära. Üks auto sõitis meile ette ja pani rattad blokki. Leidsin kardaani üles (oli end lahti rebinud ja leevendusmuhv suhteliselt puru) , teine auto jäi terveks ning jätkasime sõitu.
Tartusse jõudes veeres üks ratas alt. Täpselt nagu filmis, kui vaatad aknast välja, siis näed kuidas üks auto ratas kõrval veereb. Ratta leidsime üles aga alla ei saanud panna kuna polte polnud. Siis kui poldid leidsime maast, tekkis see probleem, et ainult ühe poldi saime sisse keerata. Eelnevalt oli ka probleem, et 3-4 poldiga sai velje kinni keerata, aga siis juhtus nii, et saime ainult ühega.
Mis siis muud, kui kutsusime puksiiri.
Auto jäi 12 tunniks garaazi ette, tulemus- küljeklaas sisse löödud, keegi oli üle katuse kõndinud, tungraud ja veljerist läinud. Võimalik, et ka muid asju, kuid veel ei tea, selgub.
Esimesed rattad käivad siiski auto vastu ning muretsen laiemad vaheflantsid kui ei taha täielikult rehvidest ilma jääda. Ilusam jääks ka, kui rattad rohkem väljas
Lähemal vaatamisel selgus, et kardaan põhja väikse augu ka löönud, samuti kriime. Mitte midagi tõsist, aga nüüd vajaks põhi sellepärast lappimist. Muidu, mu auto põhi on väga tip-top, v.a. nüüd see kardaani tekitatud jama..
Eks pooltes toimunud asjades olen ise süüdi, aga mis seal ikka, lisakulutused.
Lugesin, et stabilisaator karteri juurest ei tohiks ära mahtuda kui mootorit madalamaks lasta, niisiis uurin, vaatan järgi kuidas selle mahutamisega on. Kui tõesti ei mahu, siis õnneks w124 karter käepärast võtta (Pidavat sobima).
(Pilt tehtud valede, liiga kõrgete mootoripatjadega)
Üks tagumine pidur oli ikkagi peale jäänud ja võis näha veits suitsemist
Kardaani tagumine osa lendas poolel teel ära. Üks auto sõitis meile ette ja pani rattad blokki. Leidsin kardaani üles (oli end lahti rebinud ja leevendusmuhv suhteliselt puru) , teine auto jäi terveks ning jätkasime sõitu.
Tartusse jõudes veeres üks ratas alt. Täpselt nagu filmis, kui vaatad aknast välja, siis näed kuidas üks auto ratas kõrval veereb. Ratta leidsime üles aga alla ei saanud panna kuna polte polnud. Siis kui poldid leidsime maast, tekkis see probleem, et ainult ühe poldi saime sisse keerata. Eelnevalt oli ka probleem, et 3-4 poldiga sai velje kinni keerata, aga siis juhtus nii, et saime ainult ühega.
Mis siis muud, kui kutsusime puksiiri.
Auto jäi 12 tunniks garaazi ette, tulemus- küljeklaas sisse löödud, keegi oli üle katuse kõndinud, tungraud ja veljerist läinud. Võimalik, et ka muid asju, kuid veel ei tea, selgub.
Esimesed rattad käivad siiski auto vastu ning muretsen laiemad vaheflantsid kui ei taha täielikult rehvidest ilma jääda. Ilusam jääks ka, kui rattad rohkem väljas
Lähemal vaatamisel selgus, et kardaan põhja väikse augu ka löönud, samuti kriime. Mitte midagi tõsist, aga nüüd vajaks põhi sellepärast lappimist. Muidu, mu auto põhi on väga tip-top, v.a. nüüd see kardaani tekitatud jama..
Eks pooltes toimunud asjades olen ise süüdi, aga mis seal ikka, lisakulutused.
Lugesin, et stabilisaator karteri juurest ei tohiks ära mahtuda kui mootorit madalamaks lasta, niisiis uurin, vaatan järgi kuidas selle mahutamisega on. Kui tõesti ei mahu, siis õnneks w124 karter käepärast võtta (Pidavat sobima).
(Pilt tehtud valede, liiga kõrgete mootoripatjadega)