26-09-2013, 07:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2013, 07:37 PM ja muutjaks oli Cobra.)
Nonii, auto ehitusega on kahte sorti päevasid.
Ükskord on nii, et jebi terve päeva ja õhtul on ikka kõik pekkis, teine võimalus on päevake autokallal tööd ja õhtul saab juba tehtu vilju nautida ja rahulolu tunda.
Täna on igatahes see teine variant.
Alustuseks üks pilt keevitatud summutist.
(Ilusti näha, et ei ole kuskil garaasi nurgas mõnel sosssepal teha lasknud).
![[Pilt: 20130926_132518.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/1876c9dm/20130926_132518.jpg)
Edasi siis sai ära vahetatud käigukasti õli ja filter.
Filter kasti oma. Pilt nüüd küll vanast. Uus oli jõutud juba sisse toppida.
![[Pilt: 20130926_142615.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/wlnjv4yu/20130926_142615.jpg)
Samuti sai ära vahetatud õli ja kütusefilter. Mootori õli muidugi ka.
![[Pilt: 20130926_142555.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/1r2sthn6/20130926_142555.jpg)
Siin pildil on näha ka kütusefiltri ümbrust. Tuleb ka auto põhi üle käia keretööde ajal.
![[Pilt: 20130926_144419.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/ole88u70/20130926_144419.jpg)
Nii see pruun õli sealt mootorist lahkus, tekitamaks ruumi uuele ja korralikule BardaHL .i õlile.
![[Pilt: 20130926_144009.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/6ejz68ud/20130926_144009.jpg)
JA SIIS.
Kuna õlid/filtrid vahetatud. Pihustid ja tihendid vahetatud ja kõik justkui oleks võinud ilusti töötada, aga ikka oli pöördesse saamisega madalatelt pööretelt parajalt raske, seai hakatud otsima edasi, mis või kus see peavalu on peidetud.
Võttes välja esimesed 2 küünalt, oli ilmselt vastus juba olemas.
Alustades sellest, et sisse oli topitud autosse 4 eri firma küünalt ning kõik 6 mis seal olid, olid oma igasuguse kaubandusliku välimuse kaotanud, sai kõik kuus tki uued võetud.
Vanad.
![[Pilt: 20130926_161105.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/om4ihc8c/20130926_161105.jpg)
![[Pilt: 20130926_161115.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/imx0z5x9/20130926_161115.jpg)
Ning asemele läksid siis sellised.
![[Pilt: 20130926_164004.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/m4pg92t6/20130926_164004.jpg)
Ning tulemus.
Auto töödas ilusti, ideaalselt. Lausa lust oli sellega prooviringile minna.
Samuti kasti filtrit vahetades avastati, et üks kasti vaakumvoolik oli lahti.
Ning nüüd vahetab ka käike ilusti vaikselt ja sujuvalt, mitte ei teki seda labidaga selga effekti.
Premeerisin autot selle tubli käitumise eest siis ka väikese kiire pesuga, et töökoja tolm maha saada.
![[Pilt: 20130926_165621.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/vjdj5rkv/20130926_165621.jpg)
![[Pilt: 20130926_165629.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/3cpvz3f0/20130926_165629.jpg)
![[Pilt: 20130926_165643.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/xzv27kx3/20130926_165643.jpg)
![[Pilt: 20130926_170002.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/0n45u1by/20130926_170002.jpg)
Nüüd võib juba autosse kerge austusega suhtuda, kuna hakkab oma mudelinime "AMG" vaikselt õigustama.
Päikest ja loodame, et kannatab veel vähemalt kuuaega nüüd muredevahalt ära veereda, ennem suuremaid ettevõtmisi.
Päikest poisid!
Ükskord on nii, et jebi terve päeva ja õhtul on ikka kõik pekkis, teine võimalus on päevake autokallal tööd ja õhtul saab juba tehtu vilju nautida ja rahulolu tunda.
Täna on igatahes see teine variant.
Alustuseks üks pilt keevitatud summutist.
(Ilusti näha, et ei ole kuskil garaasi nurgas mõnel sosssepal teha lasknud).
![[Pilt: 20130926_132518.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/1876c9dm/20130926_132518.jpg)
Edasi siis sai ära vahetatud käigukasti õli ja filter.
Filter kasti oma. Pilt nüüd küll vanast. Uus oli jõutud juba sisse toppida.
![[Pilt: 20130926_142615.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/wlnjv4yu/20130926_142615.jpg)
Samuti sai ära vahetatud õli ja kütusefilter. Mootori õli muidugi ka.
![[Pilt: 20130926_142555.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/1r2sthn6/20130926_142555.jpg)
Siin pildil on näha ka kütusefiltri ümbrust. Tuleb ka auto põhi üle käia keretööde ajal.
![[Pilt: 20130926_144419.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/ole88u70/20130926_144419.jpg)
Nii see pruun õli sealt mootorist lahkus, tekitamaks ruumi uuele ja korralikule BardaHL .i õlile.
![[Pilt: 20130926_144009.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/6ejz68ud/20130926_144009.jpg)
JA SIIS.
Kuna õlid/filtrid vahetatud. Pihustid ja tihendid vahetatud ja kõik justkui oleks võinud ilusti töötada, aga ikka oli pöördesse saamisega madalatelt pööretelt parajalt raske, seai hakatud otsima edasi, mis või kus see peavalu on peidetud.
Võttes välja esimesed 2 küünalt, oli ilmselt vastus juba olemas.
Alustades sellest, et sisse oli topitud autosse 4 eri firma küünalt ning kõik 6 mis seal olid, olid oma igasuguse kaubandusliku välimuse kaotanud, sai kõik kuus tki uued võetud.
Vanad.
![[Pilt: 20130926_161105.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/om4ihc8c/20130926_161105.jpg)
![[Pilt: 20130926_161115.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/imx0z5x9/20130926_161115.jpg)
Ning asemele läksid siis sellised.
![[Pilt: 20130926_164004.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/m4pg92t6/20130926_164004.jpg)
Ning tulemus.
Auto töödas ilusti, ideaalselt. Lausa lust oli sellega prooviringile minna.
Samuti kasti filtrit vahetades avastati, et üks kasti vaakumvoolik oli lahti.
Ning nüüd vahetab ka käike ilusti vaikselt ja sujuvalt, mitte ei teki seda labidaga selga effekti.
Premeerisin autot selle tubli käitumise eest siis ka väikese kiire pesuga, et töökoja tolm maha saada.
![[Pilt: 20130926_165621.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/vjdj5rkv/20130926_165621.jpg)
![[Pilt: 20130926_165629.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/3cpvz3f0/20130926_165629.jpg)
![[Pilt: 20130926_165643.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/xzv27kx3/20130926_165643.jpg)
![[Pilt: 20130926_170002.jpg]](http://i.imagebanana.com/img/0n45u1by/20130926_170002.jpg)
Nüüd võib juba autosse kerge austusega suhtuda, kuna hakkab oma mudelinime "AMG" vaikselt õigustama.
Päikest ja loodame, et kannatab veel vähemalt kuuaega nüüd muredevahalt ära veereda, ennem suuremaid ettevõtmisi.
Päikest poisid!