26-09-2013, 02:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2013, 03:00 PM ja muutjaks oli indrekly.)
Viimasest postist siis aega palju mööda läinud. Mis kõiks siis vahepeal tehtud on:
nahahooldus smartservices
helisüsteem sisse pandud lõpuks
juhi istme külge käetugi paigaldatud.
kardaani läbilöögileevendid vahetatud
käigukasti, difri ja mootoriõlid
kõik filtrid vahetatud, mõned neist korduvalt
käigukasti vanni põhi remonditud +värvitud
mootoriruum korralikult puhtaks pestud
esituled uute vastu välja vahetatud+nightbreaker pirnid
kettad ja klotsid kõik välja vahetatud
hõõgküünlad kõik vahetatud
põrandamatid sisse ostetud
generaator ja pingeregulaator vahetatud
Enne talve tuleb veel üks hooldus piduritele teha, kõik ilusti liikuma ajada.
Edasistest plaanidest rääkides võib ehk suurima väljaminekuna plaanida turbo ehitust. Arvatavasti tuleb kas originaal 2.5 mb turbo või siis mõne muu margi samamahulise diisli turbo. Plaanin ehitust korralikult teha, seega võib kogu projekt ning projektiga alustamine aega võtta. Õhk on plaanis läbi cooleri suunata ning summuti vedada otsast lõpuni uus-vähe jämedam ning vähemate püttidega. Selle kõigega on tekkinud üks küsimus millele pole selget vastust leidnud. Kas ilma turbota variandi pump erineb oluliselt turbomootori pumbast? Mõtlen just seda, et kas ka vabalthingava pumbast on võimalik võtta vaakumjuhtimise ots välja? Ehk saaks keegi turboka omanik enda pumbast pealt pilti teha?
nahahooldus smartservices
helisüsteem sisse pandud lõpuks
juhi istme külge käetugi paigaldatud.
kardaani läbilöögileevendid vahetatud
käigukasti, difri ja mootoriõlid
kõik filtrid vahetatud, mõned neist korduvalt
käigukasti vanni põhi remonditud +värvitud
mootoriruum korralikult puhtaks pestud
esituled uute vastu välja vahetatud+nightbreaker pirnid
kettad ja klotsid kõik välja vahetatud
hõõgküünlad kõik vahetatud
põrandamatid sisse ostetud
generaator ja pingeregulaator vahetatud
Enne talve tuleb veel üks hooldus piduritele teha, kõik ilusti liikuma ajada.
Edasistest plaanidest rääkides võib ehk suurima väljaminekuna plaanida turbo ehitust. Arvatavasti tuleb kas originaal 2.5 mb turbo või siis mõne muu margi samamahulise diisli turbo. Plaanin ehitust korralikult teha, seega võib kogu projekt ning projektiga alustamine aega võtta. Õhk on plaanis läbi cooleri suunata ning summuti vedada otsast lõpuni uus-vähe jämedam ning vähemate püttidega. Selle kõigega on tekkinud üks küsimus millele pole selget vastust leidnud. Kas ilma turbota variandi pump erineb oluliselt turbomootori pumbast? Mõtlen just seda, et kas ka vabalthingava pumbast on võimalik võtta vaakumjuhtimise ots välja? Ehk saaks keegi turboka omanik enda pumbast pealt pilti teha?