25-09-2013, 10:15 PM
To berg : Hetkel pole vajadust, aga mis seisukord js mis hind?
UPDATE:
Sai siis Speedsteris Hannese juures kàidud, et leida lahendus puterdamisele. Lahendus leitud. Probleem oli selles, et keegi ( enne kui auto minu kàtte sai) oli küttesegu liiga palju peale keeranud, ehk siis auto sai liiga palju kätte. Nüüd töötab masin nagu kellavàrk. Kui enne olin minekuga rahul, siis nüüd olen vàga rahul. 2.0 automaadi kohta on masinal minekut küll ja veel.....màrja asfaldiga sai isegi ratta korralikult ringi ja autol külje ettegi.
Nagu vàideti, ja loogiline on, peaks nüüd küttekulu ka vàhenema(ehkki juba enne oli talutav) nii et kui nüüd maanteel kindla 8 ja linnas 10/11 saaks oleksin liigagi rahul.
Ka kàiguvahetus muutua pisut sujuvamaks, mis jàllegi loogiline.
Ehk oskab keegi öelda, et kui sujuv üks korralik vana atm Mercedes-Benz kast olema peaks? Uued autod igaljuhul minu omast sujuvamad...
Lisaks leidsime, et vahetusse peavad minema autol :
Küünlad,
1 küünla juhe(peksab üle)
Jagaja kaas, rootor
Lamda andur(pàris korralikult ei töötand)
CO. oli autol normipiires, nii et see on lootustandev, et màrtsis vôimalik ka ülevaatus uuesti teha.
Vahetust tahaks ka kuumuseandur, mis paneb ventika tööle( ventikas ise töötas küll, aga viga miks see korralikult tööle ei làhe, peaks olema selles anduris)
Kui kellegil oleks aimu, kust saada just üks küünlajuhe(koos piibuga) , andke teada. Vôi on ehk kellegil pakkuda? Tudeng ei tahaks kogu komplekti osta.
Samamoodi vôib pakkuda jagajat ja rootorit(ehk kellegil korralik vedeleb juhuslikult). Ja pakkuda vôib ka NTK 1 juhtmega lambdat...
TEHA TAHAKS ÀRA:
Enne talve tahaks siis:
Vōimalikult ruttu need osad vàlja vahetada millest juttu oli.
Roostega(pisut leidub ja kobrutamist ka) tegeleda...kui keegi pakub vàikese raha eest sooja garaazi ja annaks nàpunàiteid, kuidas/mis teha, oleksin rōōmus. Tahaks ju enne talve ikkagi selle korda saada.
Salongipuhur sooja puhuma panna ka paremalt poolt.
UPDATE:
Sai siis Speedsteris Hannese juures kàidud, et leida lahendus puterdamisele. Lahendus leitud. Probleem oli selles, et keegi ( enne kui auto minu kàtte sai) oli küttesegu liiga palju peale keeranud, ehk siis auto sai liiga palju kätte. Nüüd töötab masin nagu kellavàrk. Kui enne olin minekuga rahul, siis nüüd olen vàga rahul. 2.0 automaadi kohta on masinal minekut küll ja veel.....màrja asfaldiga sai isegi ratta korralikult ringi ja autol külje ettegi.
Nagu vàideti, ja loogiline on, peaks nüüd küttekulu ka vàhenema(ehkki juba enne oli talutav) nii et kui nüüd maanteel kindla 8 ja linnas 10/11 saaks oleksin liigagi rahul.
Ka kàiguvahetus muutua pisut sujuvamaks, mis jàllegi loogiline.
Ehk oskab keegi öelda, et kui sujuv üks korralik vana atm Mercedes-Benz kast olema peaks? Uued autod igaljuhul minu omast sujuvamad...
Lisaks leidsime, et vahetusse peavad minema autol :
Küünlad,
1 küünla juhe(peksab üle)
Jagaja kaas, rootor
Lamda andur(pàris korralikult ei töötand)
CO. oli autol normipiires, nii et see on lootustandev, et màrtsis vôimalik ka ülevaatus uuesti teha.
Vahetust tahaks ka kuumuseandur, mis paneb ventika tööle( ventikas ise töötas küll, aga viga miks see korralikult tööle ei làhe, peaks olema selles anduris)
Kui kellegil oleks aimu, kust saada just üks küünlajuhe(koos piibuga) , andke teada. Vôi on ehk kellegil pakkuda? Tudeng ei tahaks kogu komplekti osta.
Samamoodi vôib pakkuda jagajat ja rootorit(ehk kellegil korralik vedeleb juhuslikult). Ja pakkuda vôib ka NTK 1 juhtmega lambdat...
TEHA TAHAKS ÀRA:
Enne talve tahaks siis:
Vōimalikult ruttu need osad vàlja vahetada millest juttu oli.
Roostega(pisut leidub ja kobrutamist ka) tegeleda...kui keegi pakub vàikese raha eest sooja garaazi ja annaks nàpunàiteid, kuidas/mis teha, oleksin rōōmus. Tahaks ju enne talve ikkagi selle korda saada.
Salongipuhur sooja puhuma panna ka paremalt poolt.