29-08-2013, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2013, 07:26 PM ja muutjaks oli inc13.)
(29-08-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: Ma juba ammu mõtlesin, et mis sellest MOOTORIST saanud on... Nüüd siis sai väärika kesta.Vedrustus on upgrade,suht hea asi tegelikult.
MB tehasest säärast õhku vist ei pakkunud? Seega tekib küsimus, kas nivoosüsteem on minema visatud või on leidlikud näpud lisanud odavalt kandevõimet?
6,9 ülelaetuna - sellise riistaga sõitmine võib eluohtlikuks kujuneda. Teed on vist normaalse üleaaderõhu korral permanentselt jääga kaetud?...
Kas on lootust seda autot praegu ka liikluses trehvata?
6,9 ülelaetuna saab päris huvitav olema jah.Üleliigset pidamist loota pole aga väga jõhker ülekanne ja pmst 2 käiguline atm (esimest ertii ei kasutata) tõmbavad taas asja maa peale tagasi
Hetkel autoga teel eesti poole,homme kindlasti tallinna kandis liigun sellega ringi
(29-08-2013, 10:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma viisin nüüd kah siinse kasutajanime ja turboklubi kasutajanime kokku.
Projekt on aus. Mis ülelaadijat plaanis kasutada, seda ei lugenud välja. Väänet tuleb sellest mootorist küll omajagu palju.
Plaanis siis kasutada holseti suurt (t4) hx40 riiulis või holseti hx52 pro.
Mul paaris foorumis teine kasutaja nimi jah D