28-08-2013, 09:38 PM
Pole kaua kirjutanud midagi.
Nüüd siis aasta 2013 suvi. Numbrimärgid on taastatud nende originaalses vormis, ehk europlärakaid vanakoolile peale ei tulnud
.
Paar päeva tagasi, tankides 35 liitrit kütet paaki, oli tunda kahtlast põlemata bensiini lõhna tanklas peale sõitma hakkamist (vbl juba ka enne...)... Sõites 30 km ja vaadates siis kütuse näidikut, mis oli liikunud selle distantsi peale kahtlaselt palju, mõtlesin et oleks paslik vaadata auto taga paagi juurde. Paagi alla pilku heites oli vaatepilt üks bensiiniladin vastu autopõhja. Ega palju variante sellise pladina puhul polnud: kas küttepump või mõni voolik...
Hiljem vanakooli moodi auto alla vaadates (pildil allpool) selgus, et pumbast mootorisse viiv voolik oli ajahambapoolt pureda saanud ning tuli välja vahetada. Kuna pumba voolik oli valtsitud otstega siis tuli need rellakaga pikuti lahti lõigata ning uus voolik vahele panna ning vanakooli vitstega uuesti kinni keerata. 3-4 korda timmida ning enam ei immitsenud kuskil midagi. Töötab nagu kellavärk.
Mõned pildid ka siia sellest konkreetsest päevast siis:
![[Pilt: IMG_1694.JPG]](http://www.upload.ee/image/3545384/IMG_1694.JPG)
![[Pilt: IMG_1700.JPG]](http://www.upload.ee/image/3545387/IMG_1700.JPG)
![[Pilt: IMG_1717.JPG]](http://www.upload.ee/image/3545390/IMG_1717.JPG)
Lisaks veel vaatepilt ilma 280E märgita ning koos (õige pea juba jäädavalt, hetkel veel ajutiselt) märgiga.
![[Pilt: IMG_1726.JPG]](http://www.upload.ee/image/3545397/IMG_1726.JPG)
Nüüd siis aasta 2013 suvi. Numbrimärgid on taastatud nende originaalses vormis, ehk europlärakaid vanakoolile peale ei tulnud

Paar päeva tagasi, tankides 35 liitrit kütet paaki, oli tunda kahtlast põlemata bensiini lõhna tanklas peale sõitma hakkamist (vbl juba ka enne...)... Sõites 30 km ja vaadates siis kütuse näidikut, mis oli liikunud selle distantsi peale kahtlaselt palju, mõtlesin et oleks paslik vaadata auto taga paagi juurde. Paagi alla pilku heites oli vaatepilt üks bensiiniladin vastu autopõhja. Ega palju variante sellise pladina puhul polnud: kas küttepump või mõni voolik...
Hiljem vanakooli moodi auto alla vaadates (pildil allpool) selgus, et pumbast mootorisse viiv voolik oli ajahambapoolt pureda saanud ning tuli välja vahetada. Kuna pumba voolik oli valtsitud otstega siis tuli need rellakaga pikuti lahti lõigata ning uus voolik vahele panna ning vanakooli vitstega uuesti kinni keerata. 3-4 korda timmida ning enam ei immitsenud kuskil midagi. Töötab nagu kellavärk.
Mõned pildid ka siia sellest konkreetsest päevast siis:
Lisaks veel vaatepilt ilma 280E märgita ning koos (õige pea juba jäädavalt, hetkel veel ajutiselt) märgiga.