27-08-2013, 02:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2013, 06:30 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Eile tuli kapott lahti kiskuda(salongipuhuri kaitse läks läbi).See oli esimene kord peale ostmist- ehk siis esimesed ymmarguselt 5000 kilomeetrit läksid suht valutult.Kui juba lahti kiskusin, siis uurisin ka seda miks tyhikäigul kuumaks kipub minema- viskosiduriga tiivik iseenesest pöörleb... Proovisin puuoksaga seda peatada- sain tiiviku seisatud kyll.Oskab keegi öelda kui tugevalt see tiivik ennast taha haakima peab- on see normaalne et oksaga peatab ta hetke pärast ikkagi kinni?
Samas puudub ka täiesti selline "järeltöötamine"(tuled sõidust kuumaks aetud mootoriga ja lükkad süüte välja, paned uksed lukku ja auto juurest lahkudes kuuled kuidas radika jahutusventikas lülitub urisedes tööle)- seda ei toimu
Jahutusvedelik oli sees vale(sinine), mälu järgi oli mersul vist kollane?Vabandage kui on idiootne kysimus, aga kas see vöib ka möju avaldada kui on mitte tehase soovitatav vedelik sees, meenub et oleks nagu kuskilt kuulnud et sinisel viletsamad jahutusomadused?Termostaati ei viitsinud lahti keerata....
Tegin samas ka möned klöpsud telefoniga mootorist ja tungi aukudest:
auk1
![[Pilt: 74335-27.08.2013_060.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/74335-27.08.2013_060.jpg)
auk2
![[Pilt: 68952-27.08.2013_061.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/68952-27.08.2013_061.jpg)
auk3
![[Pilt: 87436-27.08.2013_062.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87436-27.08.2013_062.jpg)
auk4
![[Pilt: 22393-27.08.2013_063.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/22393-27.08.2013_063.jpg)
Olen alati möelnud, et miks osadel toodud autodel on poldi ja mutri löppasend joonega märgistatud(minu autol/piltidel punasega)- kas see on tehase originaalmärgistus vöi on Saksa remondifirmad töesti nii hoolsad:
![[Pilt: 43678-27.08.2013_057.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/43678-27.08.2013_057.jpg)
![[Pilt: 27628-27.08.2013_058.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/27628-27.08.2013_058.jpg)
![[Pilt: 82687-27.08.2013_055.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/82687-27.08.2013_055.jpg)
Igal juhul on auto siiani hästi vastu pidanud, eriti arvestades, et minu jalg ei kipu paraku just see köige kergem olema...
Samas puudub ka täiesti selline "järeltöötamine"(tuled sõidust kuumaks aetud mootoriga ja lükkad süüte välja, paned uksed lukku ja auto juurest lahkudes kuuled kuidas radika jahutusventikas lülitub urisedes tööle)- seda ei toimu
Jahutusvedelik oli sees vale(sinine), mälu järgi oli mersul vist kollane?Vabandage kui on idiootne kysimus, aga kas see vöib ka möju avaldada kui on mitte tehase soovitatav vedelik sees, meenub et oleks nagu kuskilt kuulnud et sinisel viletsamad jahutusomadused?Termostaati ei viitsinud lahti keerata....
Tegin samas ka möned klöpsud telefoniga mootorist ja tungi aukudest:
auk1
![[Pilt: 74335-27.08.2013_060.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/74335-27.08.2013_060.jpg)
auk2
![[Pilt: 68952-27.08.2013_061.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/68952-27.08.2013_061.jpg)
auk3
![[Pilt: 87436-27.08.2013_062.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87436-27.08.2013_062.jpg)
auk4
![[Pilt: 22393-27.08.2013_063.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/22393-27.08.2013_063.jpg)
Olen alati möelnud, et miks osadel toodud autodel on poldi ja mutri löppasend joonega märgistatud(minu autol/piltidel punasega)- kas see on tehase originaalmärgistus vöi on Saksa remondifirmad töesti nii hoolsad:
![[Pilt: 43678-27.08.2013_057.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/43678-27.08.2013_057.jpg)
![[Pilt: 27628-27.08.2013_058.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/27628-27.08.2013_058.jpg)
![[Pilt: 82687-27.08.2013_055.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/82687-27.08.2013_055.jpg)
Igal juhul on auto siiani hästi vastu pidanud, eriti arvestades, et minu jalg ei kipu paraku just see köige kergem olema...