23-08-2013, 01:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2013, 01:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(23-08-2013, 01:31 PM)sm. pelle Kirjutas: ... 124 on nii raske auto millega kähkusõitu absouluutselt ei kannata teha?
...
Kannatab, kannatab. Kui on tahtmist ja raha selleks.

Aga kas on mõtet?

Kähkusõidu eesmärk on ju rohkem emotsioon kui tegelik kiiresti punktist A punkti B liikumine. Aga paksult polsterdatud ja mugavusele orienteeritud autost seda emotsiooni otsida on nagu kohatu... Kuigi on võimalik piisava motivatsiooni puhul viia mugavusele suunatud auto jäikuse ja täpsuse suunas. Kuid ikkagi jäävad ebatäpne rool, vetruvad sillakinnitused, kõrge raskuskese, halb kaalujaotus...
Kui on tahtmine JUST SELLE autoga sõita, siis polegi muud põhjenduseks vaja.

Aga kui hakatakse rääkima käiguvahetuse kiirusest või roolitunnetusest või kurvisuutlikkusest, siis siin ei ole keskklassi autodel midagi rääkida. Siin puhuvad pilli kompaktsed spordid (mis on kähkusõidu nautimiseks ehitatud) või GT-d, mille eesmärgiks on tõesi kiiresti ja mugavalt punktist A võimalikult kaugele pääseda...
E-klassist ei saa kumbagi õigupoolest.
Kujuures ma ei välista üldse, et rajaseades veermikuga ja veidi järgiaidatud mootoriga C124 rajal võiks GTga sammu pidada suuta. Lihtsalt üks on hea juba tehasest, teine tuleb toorikust alles välja vesta.