19-08-2013, 09:17 AM
(19-08-2013, 08:33 AM)v6sa Kirjutas:(19-08-2013, 12:08 AM)ralak Kirjutas: ...
sest õigesti toimiv kast vahetab kiirelt üles-alla, ei tea mis valgusaastatest sa räägid.
...
Ei tea midagi - ülesvahetamisel on käigult käigule lülimise aeg nii sekundi jagu (tõsi, vedu vahepeal EI katke, lihtsalt vahepeal toimub friktsioonide libisemine), allavahetusel KD kaudu nii kaks-kolm sekundit pedaali pressimise alguset kuni järgmise käigu lukustumiseni. Kui kangist tellida, siis kulub ikkagi üle sekundi ja eks kuliss kipub segama ka. Eriti kõvasid sõidu- ja veel kõvemaid jutumehi
Hoopis suurem on tunduv mõju: kui manuaalil pead tallama pedaali ja sakutama kangi., siis TUNDUB, et kõik käib maru kiirelt. Aga tegelikult kipub käiguvahetsuega kauemgi minema, kui automaadil. Ning vedu katkeb siduri põhjasoleku ajaks...
E-klassi MB on läbi aegade auto, kus aeg tundub aeglasemalt liikuvat
Huvitav, et inimesed endiselt soovivad vanast kupeeneljast teha kähkusõidukarti...
No siiski siiski, 3 sekundit on sul siis kindlasti konkreetse kasti eripära, kas reguleeringust või kasti üldseisundist tingitud, nii pikalt küll ei tohiks mökitada. Vähemalt minu omal toimis teisiti - laks pedaal alla ja kohe tõmbas 1-2 käiku alla.
Kuigi jah, ega ei vaidle selles osas vastu, enamuselt vanakestel see toimetamine eriti kiiremini ei toimu... Võibolla oli mul siis tõesti ideaalses seisus box, vana 4-ne aga tragi. Ennem seda sai kaks e39 R6 steptronicut ära peetud, ei täheldanud nende puhul küll mingit märgatavat erinevust kasti reaktsioonikiiruse ega sujuvuse osas.
setud sõitsid seciga