19-08-2013, 12:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2013, 12:23 AM ja muutjaks oli ralak.)
(18-08-2013, 11:11 PM)tommyboy Kirjutas: Ei tulnudki väga pikk nimekiri... Ja seejärel, teades 124 vastupidavust, on ootamas palju- palju muretuid kilomeetreid
Aga mis puutub sellesse, kas 3,2 on p**k või mitte, jään endiselt oma arvamuse juurde.
Olles oma elu jooksul omanud järgmiseid bensiinimootoriga suht sarnaseid masinaid:
300E 132kW man
300CE-24 162kW aut
320CE 162kW man
E320 165kW aut
olen raudselt veendunud et 320CE on neist kõige ebaõnnestunum, sest lühikesed käigud rikuvad kogu sõidumõnu ära(ei ole vahet kas manuaal või automaat- mõlematel on käigud lühikesed). Ainuke koht kus 320 on parem kui 300- 24 on kiirustel üle 160, siis on tunda et jõudu on rohkem ja läheb nagu lõbusamini edasi..
Manuaal kast sai seekord valitud sellepärast, et talvel manuaaliga ikka parem sõita(vana Mercedes-Benz automaat ikka reageerib terve igaviku kui vaja käike maha raiuda ja kiirest sõidust ei tule midagi välja).
Saksast tulles sain keskmiseks kütusekuluks 10l/100km, mis pole minuarust üldsegi paha.
No kui lühikesed käigud ei meeldi siis on teine teema, vb parem olnuks 320 CE 4-käigulise automaadiga ning korraliku, sest õigesti toimiv kast vahetab kiirelt üles-alla, ei tea mis valgusaastatest sa räägid. Mul oli 2 aastat igapäevasõiduks 2,8l 142kW, mis on põhimõtteliselt sama 3,2-ga ning hobiautoks on hetkel 300-24. Kasutades varem mõlemat vaheldumisi jään iga kell arvamuse juurde 2,8 oma uuema mootori ja 1-käigu automaatkasti stardiga, oluliselt parem kooslus olevat kui 300-24. Loomulikult vahe pole laias laastus suur, kuid 300-24 puhul häirib et kõik see tõmme jne jõuab kätte nii hilja, alles 4-5k rpm juures. Aga siis on küll vahva, mõnus lärm ja käigud tõesti kerivad pikalt minna.
Ok, a mis me siin ikka kanu kitkume, kellele ema, kellele tütar kuidas trehvas. Ma ei taha mingeid arvamusi ümber lükata ega niisama seletada, vaid lihtsalt tundus imelik su väide, a ju siis on asi pikas käigus lihtsalt Head pidamist!
setud sõitsid seciga