18-08-2013, 11:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2014, 01:04 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Olles nüüd mitu korda erinevate laevade rampidest üles- alla sõitnud(väristab mõnuga nagu veermiku/amordi testis), pean oma sõnu sööma- alusvanker on ikkagi perfektses korras(ei kolise, suht tihke ja ka amordid on ikkagi korras).Poola aukudest koosnevad teed ja sportvedrustus ilmselt ajasid mind segadusse....Soome siledatel teedel on auto nagu omas elemendis ja see sportvedrustus nii väga enam ei häirigi.
Teen siis ka listi, mis vaja teha, et auto nagu prillikivi oleks:
1)radika jahutusventikad vaja tööle saada
2)ette uued rehvid(see väike vibra tuleb ikkagi eest) TEHTUD
3)mootri õlileke pidama vaja saada TEHTUD
4)diffri õlileke pidama saada
5)kere rooste välja lihvida ja krunt peale
6)jahutus ära täita
7)uus visko TEHTUD
8)uus jahutuse termostaat TEHTUD
9)uus mootorijuhtmestik TEHTUD
10)uued kyynlad TEHTUD
11)uued kyynlajuhtmed TEHTUD
12)uued syytepoolid TEHTUD
Ei tulnudki väga pikk nimekiri... Ja seejärel, teades 124 vastupidavust, on ootamas palju- palju muretuid kilomeetreid
Aga mis puutub sellesse, kas 3,2 on p**k või mitte, jään endiselt oma arvamuse juurde.
Olles oma elu jooksul omanud järgmiseid bensiinimootoriga suht sarnaseid masinaid:
300E 132kW man
300CE-24 162kW aut
320CE 162kW man
E320 165kW aut
olen raudselt veendunud et 320CE on neist kõige ebaõnnestunum, sest lühikesed käigud rikuvad kogu sõidumõnu ära(ei ole vahet kas manuaal või automaat- mõlematel on käigud lühikesed). Ainuke koht kus 320 on parem kui 300- 24 on kiirustel üle 160, siis on tunda et jõudu on rohkem ja läheb nagu lõbusamini edasi..
Manuaal kast sai seekord valitud sellepärast, et talvel manuaaliga ikka parem sõita(vana Mercedes-Benz automaat ikka reageerib terve igaviku kui vaja käike maha raiuda ja kiirest sõidust ei tule midagi välja).
Saksast tulles sain keskmiseks kütusekuluks 10l/100km, mis pole minuarust üldsegi paha.
Teen siis ka listi, mis vaja teha, et auto nagu prillikivi oleks:
1)radika jahutusventikad vaja tööle saada
2)ette uued rehvid(see väike vibra tuleb ikkagi eest) TEHTUD
3)mootri õlileke pidama vaja saada TEHTUD
4)diffri õlileke pidama saada
5)kere rooste välja lihvida ja krunt peale
6)jahutus ära täita
7)uus visko TEHTUD
8)uus jahutuse termostaat TEHTUD
9)uus mootorijuhtmestik TEHTUD
10)uued kyynlad TEHTUD
11)uued kyynlajuhtmed TEHTUD
12)uued syytepoolid TEHTUD
Ei tulnudki väga pikk nimekiri... Ja seejärel, teades 124 vastupidavust, on ootamas palju- palju muretuid kilomeetreid
Aga mis puutub sellesse, kas 3,2 on p**k või mitte, jään endiselt oma arvamuse juurde.
Olles oma elu jooksul omanud järgmiseid bensiinimootoriga suht sarnaseid masinaid:
300E 132kW man
300CE-24 162kW aut
320CE 162kW man
E320 165kW aut
olen raudselt veendunud et 320CE on neist kõige ebaõnnestunum, sest lühikesed käigud rikuvad kogu sõidumõnu ära(ei ole vahet kas manuaal või automaat- mõlematel on käigud lühikesed). Ainuke koht kus 320 on parem kui 300- 24 on kiirustel üle 160, siis on tunda et jõudu on rohkem ja läheb nagu lõbusamini edasi..
Manuaal kast sai seekord valitud sellepärast, et talvel manuaaliga ikka parem sõita(vana Mercedes-Benz automaat ikka reageerib terve igaviku kui vaja käike maha raiuda ja kiirest sõidust ei tule midagi välja).
Saksast tulles sain keskmiseks kütusekuluks 10l/100km, mis pole minuarust üldsegi paha.