17-08-2013, 07:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2013, 10:00 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Tere kõigile, nüüd jälle üks murelaps juures, uut teemat ei viitsi teha kuna tegemist peaaegu sama autoga mis eelmine- autoks siis 1993 väljalaskeaastaga 320 ce käsivehkimisega. Aga erinevalt eelmisest, see auto suht ligadi- logadi ehk konkreetsemalt öeldes selline kerge räim.
Garaazis hoidma ei hakka, nühkima ja säästma ka ei hakka, hakkan söitma ja igapäevaselt.
Esimesed emotsioonid: võrreldes 300CE-24 -ga on see 320 ikka p**k, 300-ne ikka kiirendas, käigud olid pikad ja mootor röökis kui vajutasid, 320-ga lappad ainult meeletult käike ja tõmmet pole- suht masendav agregaat...
Pildid:
Ühesõnga 300-24 jäi mulle mulje tänu erksamale mootorile ja pikkadele käikudele kui sellisest mugavast ja härrasmehelikust "grand tourerist" aga 320 rohkem selline nmittemidagiütlev auto(muidugi ega ei tea, äkki automaatkast teeks asja paremaks, aga julgen kahelda)
Lisaks kahtlustan ka sportline vedrustust(kuigi vastasisulised märgistused autol puuduvad), sest ei ole sellist mersulikku mugavat õõtsumist.
Kas keegi oskab kommenteerida viimasel pildil olevat alumist kleepsu?Kas see äkki võiks olla mingi vihje jäigemale vedrustusele- pole varem sellist näinud...
Auto plussid:
pole näinud kunagi talve ja kruusateid- alt peaaegu nagu tehasest tulnud- kere on minu arvates super(kui mõned kosmeetilised vead kereplekkidel väljaarvata)
keegi pole ise midagi aretanud- kõik on originaal ja nii nagu tehasest tuli
mootor käib normaalselt(mingeid ülemääraseid hääli pole, pöörded ei kõigu, kävitub ok, ei suitse ega tahma)
kõik paneelivahed ok, uksed käivad ok, suuri lakse pole saanud
5-käik on selline universaalne: 40/50- ga võib juba sisse lükata ja sellega läheb ja läheb ja läheb nagu automaat....
aku on uus
Auto miinused:
temaga on sõidetud ja ainult sõidetud, hoolitsust tundub et pole saanud- kõik mis lekkida saab ka lekib..
mootor lekib
differ lekib
käiguvahetusel kilks/kolks tuleb diffrist
käigukast- ei saa täpselt aru, aga vist ei leki
raadio ei tööta
amordid läbi ja kogu aluvanker nagu kuidagi imelik
rehvid kõverad- vibra(peab rehvid ära vahetama, peale seda selgub kas on veel midagi, kardaani muhvid olid visuaalsel vaatlusel ok)
kliima ei tööta
vaakum lekib?- pole kindel...ehk siis kuskilt juhi poolt armatuuri tagant, kui gaas põhja vajutada siis suhiseb ja huvitav on ka see et samaaegselt asendub puhutav külm õhk sooja õhuga???
radika jahutamise ventikad ei tööta
väikesed laksud saanud juhi ukse sisse(rooste alged) ja kõrvalistuja poolsesse tagatiiba(rooste alged)
Kokkuvõtteks: kuigi 300-24- ga võrrelda ei anna on ikkagi sisse istudes selline kodune ja mõnus tunne ja vanakooli Mercedes-Benz märk kapotil paneb i- le punkti
Kui keegi oskab soovitada häid amorte, siis hea nõu on teretulnud...
Bilstein B6? Vöi oleks mõtekas teha uus vedru+amort ring? Väga jäika ei tahaks, mugav peaks olema, aga kurvides läbi kallutada ka ei tohiks...
Igatsen vana 300E 132kW manuaalkäigukasti-sellel mälu järgi käigud 60 120 180...
Mulle need praegused lühikesed käigud ja dogleg kast oma vale käikude asetusega kohe kuidagi ei istu...
Ahjaa, esimesed 2200 km pidas auto ilusti vastu, Lõuna- Saksamaalt sai temaga tuldud.
Garaazis hoidma ei hakka, nühkima ja säästma ka ei hakka, hakkan söitma ja igapäevaselt.
Esimesed emotsioonid: võrreldes 300CE-24 -ga on see 320 ikka p**k, 300-ne ikka kiirendas, käigud olid pikad ja mootor röökis kui vajutasid, 320-ga lappad ainult meeletult käike ja tõmmet pole- suht masendav agregaat...
Pildid:
Ühesõnga 300-24 jäi mulle mulje tänu erksamale mootorile ja pikkadele käikudele kui sellisest mugavast ja härrasmehelikust "grand tourerist" aga 320 rohkem selline nmittemidagiütlev auto(muidugi ega ei tea, äkki automaatkast teeks asja paremaks, aga julgen kahelda)
Lisaks kahtlustan ka sportline vedrustust(kuigi vastasisulised märgistused autol puuduvad), sest ei ole sellist mersulikku mugavat õõtsumist.
Kas keegi oskab kommenteerida viimasel pildil olevat alumist kleepsu?Kas see äkki võiks olla mingi vihje jäigemale vedrustusele- pole varem sellist näinud...
Auto plussid:
pole näinud kunagi talve ja kruusateid- alt peaaegu nagu tehasest tulnud- kere on minu arvates super(kui mõned kosmeetilised vead kereplekkidel väljaarvata)
keegi pole ise midagi aretanud- kõik on originaal ja nii nagu tehasest tuli
mootor käib normaalselt(mingeid ülemääraseid hääli pole, pöörded ei kõigu, kävitub ok, ei suitse ega tahma)
kõik paneelivahed ok, uksed käivad ok, suuri lakse pole saanud
5-käik on selline universaalne: 40/50- ga võib juba sisse lükata ja sellega läheb ja läheb ja läheb nagu automaat....
aku on uus
Auto miinused:
temaga on sõidetud ja ainult sõidetud, hoolitsust tundub et pole saanud- kõik mis lekkida saab ka lekib..
mootor lekib
differ lekib
käiguvahetusel kilks/kolks tuleb diffrist
käigukast- ei saa täpselt aru, aga vist ei leki
raadio ei tööta
amordid läbi ja kogu aluvanker nagu kuidagi imelik
rehvid kõverad- vibra(peab rehvid ära vahetama, peale seda selgub kas on veel midagi, kardaani muhvid olid visuaalsel vaatlusel ok)
kliima ei tööta
vaakum lekib?- pole kindel...ehk siis kuskilt juhi poolt armatuuri tagant, kui gaas põhja vajutada siis suhiseb ja huvitav on ka see et samaaegselt asendub puhutav külm õhk sooja õhuga???
radika jahutamise ventikad ei tööta
väikesed laksud saanud juhi ukse sisse(rooste alged) ja kõrvalistuja poolsesse tagatiiba(rooste alged)
Kokkuvõtteks: kuigi 300-24- ga võrrelda ei anna on ikkagi sisse istudes selline kodune ja mõnus tunne ja vanakooli Mercedes-Benz märk kapotil paneb i- le punkti
Kui keegi oskab soovitada häid amorte, siis hea nõu on teretulnud...
Bilstein B6? Vöi oleks mõtekas teha uus vedru+amort ring? Väga jäika ei tahaks, mugav peaks olema, aga kurvides läbi kallutada ka ei tohiks...
Igatsen vana 300E 132kW manuaalkäigukasti-sellel mälu järgi käigud 60 120 180...
Mulle need praegused lühikesed käigud ja dogleg kast oma vale käikude asetusega kohe kuidagi ei istu...
Ahjaa, esimesed 2200 km pidas auto ilusti vastu, Lõuna- Saksamaalt sai temaga tuldud.