11-07-2013, 03:42 PM
Velgede kohapealt: Tiibasid kahjuks või õnneks ei soovi rullima hakata, seega kukub siis 18'' mängust välja. Peab edasi uurima siis 17'' ja 16'' mõõdus velgi. On mingeid soovitusi velgede valiku kohapealt anda, et millise ET ja laiuse korral 17'' velg kena välja näeb, ilma et istuks liiga rõvedalt sees või väljast?
Õliga sõitmise kohapealt natukene:
Soojusvaheti on küll vajalik asi, ilma selleta tõmbab pidevalt peenfiltri kinni. Kui soojusvaheti ikka korralikult kütab võib suht julma rasvaga sõita ja pole hullu miskit. Samuti kannatab sõita isegi talvel mingis mahus selle toiduõliga(näiteks 50/50)
.Dosoolitrass ei olnud mul küll koguaeg kuum, kuid see said parandatud klaasipesuvedeliku soojenduse kõrvale juhtimisega(enne termostaati ja küttekeha pandud vahele kolmikud ja osa dosoolist voolab pidevalt ringi). Nii ei teki olukorda kus klaasipesuvedeliku soojenduse termostaadi ära võtmisega kuum vesi klaasi külma ilmaga katki võiks teha.
Seda ma õppisin juba eelmise autoga, et vanad kummitihendid õli hävitab. O-rõngad pumba peal said juba vahetatud ning peenfiltri vahetus ei ole minisilmis väga suur väljaminek arvestades kütuse pealt raha kokkuhoidu.
Kõige edukamalt toimib segu 4liitrit toiduõli, 1 liiter diislit, 300gr bensiini. Settida lasen vastavalt võimalusele, kui palju varusid on. 2 nädalat on setitamiseks hea aeg küll. Filtreerimiseks kasutan väga lihtsat nõud. Üleval filtriks riie, all kraan. Valan aga õli peale, nõu küljepeale on toodud kaks vooliku väljavõtet, kust saan jälgida õli taset anumas. Kui anum hakakb täis saama lasen alt kraanist otse ja täpselt 4 liitrit kanistrisse. Jäägi ja sellise paksu rasva mis riidest läbi ei lähe ja mis alles jääb kanistri põhjadesse viin kohalikku katlamajja. Üks nipp veel, enne õli filtreerimist jäta õli näiteks päevaks päikse kätte või pane kuskile soojemasse ruumi. Kuuma või sooja õli on palju kiirem filtreerida
Õliga sõitmise kohapealt natukene:
Soojusvaheti on küll vajalik asi, ilma selleta tõmbab pidevalt peenfiltri kinni. Kui soojusvaheti ikka korralikult kütab võib suht julma rasvaga sõita ja pole hullu miskit. Samuti kannatab sõita isegi talvel mingis mahus selle toiduõliga(näiteks 50/50)
.Dosoolitrass ei olnud mul küll koguaeg kuum, kuid see said parandatud klaasipesuvedeliku soojenduse kõrvale juhtimisega(enne termostaati ja küttekeha pandud vahele kolmikud ja osa dosoolist voolab pidevalt ringi). Nii ei teki olukorda kus klaasipesuvedeliku soojenduse termostaadi ära võtmisega kuum vesi klaasi külma ilmaga katki võiks teha.
Seda ma õppisin juba eelmise autoga, et vanad kummitihendid õli hävitab. O-rõngad pumba peal said juba vahetatud ning peenfiltri vahetus ei ole minisilmis väga suur väljaminek arvestades kütuse pealt raha kokkuhoidu.
Kõige edukamalt toimib segu 4liitrit toiduõli, 1 liiter diislit, 300gr bensiini. Settida lasen vastavalt võimalusele, kui palju varusid on. 2 nädalat on setitamiseks hea aeg küll. Filtreerimiseks kasutan väga lihtsat nõud. Üleval filtriks riie, all kraan. Valan aga õli peale, nõu küljepeale on toodud kaks vooliku väljavõtet, kust saan jälgida õli taset anumas. Kui anum hakakb täis saama lasen alt kraanist otse ja täpselt 4 liitrit kanistrisse. Jäägi ja sellise paksu rasva mis riidest läbi ei lähe ja mis alles jääb kanistri põhjadesse viin kohalikku katlamajja. Üks nipp veel, enne õli filtreerimist jäta õli näiteks päevaks päikse kätte või pane kuskile soojemasse ruumi. Kuuma või sooja õli on palju kiirem filtreerida
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)