09-07-2013, 11:00 PM
(09-07-2013, 07:25 AM)v6sa Kirjutas:(08-07-2013, 08:35 PM)itbilen Kirjutas: Aha. Et siis teie arust on see ainult roheline teema ?
Peamiselt küll.
Karterigaaside koostises on küll veidi kolvigrupist läbi lekkinud küttesegu ja õliaure, mis teoorias omavad kütteväärtust, kuid nende osakaal on üsna väike. Kui tahta mootorist jõudu saada, tasub karterit ventileerida välja ja panustada pigem silindri täitmisele värske kütteseguga. Põlenud gaasid mootori võimsust ei kasvata...
Tänase ülerahvastatuse juures on see jutt muidugi poliitiliselt ebakorrektne, kuid autofoorumis vast omal kohal.
Sest mootorist enama väljapigistamisel piiratud eelarve tingimustes on summutist väljuva gaasi koostis siiski teisejärguline
Jah selles suhtes on Sul 6igus. Ma m6tlesin tegelt seda et karterituul läheb sisselaskesse ainult selle hetkeni kuna turbo tootma hakkab. See v6ib olla vastavalt turbo suurusest kuni ca 1500rpm. Kui s6idad alla selle siis turbo ees olevad 6huvoolud ei ole piisavad et gaase mootorist välja imeda. Sellistel pööretel on olematu see 6likogus mis sisselaskesse paisatakse aga on olemas vajalik kogus vaakumit karteris. Olen kokku puutunud siinmaal turbokatega ja t6denud et väike kogus vaakumit karteris on teatud mootoritel siiki elutähtis.v6imalik et see ei kehti k6igi mootorite kohta.
Ja muidugi kui puhtalt ringiauto , millel throttle koguaeg avatud asendis siis pole seda probleemi
Mitu bari kavatsed selle turboga sisse lasta? Pumpadest Sul ilmselt väheks ei jää, palju peal on fuel cutoff,mis pihustid?
Huvitav teema, ootan valmimist
Terv.
having trouble having fun...