08-07-2013, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2013, 10:50 PM ja muutjaks oli Lexuz.)
(08-07-2013, 05:51 PM)berg Kirjutas: Kas pärast keevitamist roostesurmaga pinna üle ka käid?
Ikka ikka kuis siis muidu...keevitus-buvanol(roostesurm)-niisutus-buvanol-lahusti-krunt(happe)-krunt - ja edasi siis pahtel + värv või mastiks + mastiks...sõltuvalt asukohast.
Täna siis sai veel keemiat möksitatud ja huvi pärast otsustasin katuseluugi lahti kakkuda - keegi oli selle nimelt eelnevat kinni silikoonitanud mingi klaasiliimiga- Lõikusin ja nokkisin kuni sain luugi vabaks - tagant pagasnikust ühendasin luugimootorile 12v ja ...ei midagi. Nussusin hoolega ja lõpuks hakkas tross vedama...väga kööbakalt ja viltu. No veel läks natuke aega ja siis sain luugi kätte - tross keerdus ja kõver otsast ja see kinnituskronsa kuhu tross kinni jääb ka täiesti rikkis ning kõver. Kakkusin ühesõnaga maha selle süsteemi ja vaatab mis edasi saab. Luugile oleks uusi tihendeid vaja...muud asjad saab ehk korda. Ahjaa ja kõik pidurid said ka kapitaali - terve ring siis uuend tihendid ja porikummid, silindrid puhastatud jne....madala profiiliga õhutusniplid on veel puudu. Paisupaak ja aknapesupaak leidsid ka uuesti oma koha poritiival - seal kus enne ilmatuma auk haigutas. Välised lõppviimistlusvahendid pandi ka inglismaa poolt teele - paari päeva pärast peaks olema kohal. Vahekokkuvõttena lõin kokku ka juppidele/möginatele siiamaani kulunud summa - muljetavaldav 255€ on koos