07-07-2013, 10:32 AM
Hetkel on selle mersuga jõudnud asjalood nii kaugele, et kuna mootor on vana, sidur hakkab jälle järele andma, pöörded on kõrged, samamoodi ka küttekulu ning vanadus kipub ka kimbutama, siis tuleb hakata järjekordselt ehitama...
Nagu võibolla keegi aru sai, siis ostsin vahepeal ühe W124 mis kuskil aia otsas ära käis ja kerest midagi võtta polnud, lootsin aga et süda on hea ja tõstan kogu tehnika ala elektriosad, releed ja näidikud ümber enda auto peale. Sõbra 2.5D vääne oli niivõrd ahvatlev et ajas ihukarvad püsti ning nii ma lammutama hakkasin. No ja siis lendas kaigas kodaratesse ja mootorit lahti võttes selgus et neljas silinder on omadega täiesti kutu, rikkunud ära nii silindri kui ka kolvi. Silindris sügavad kraavid, puurida pole mõtet, kolb nässus ja mootor üldse paistis nii hõre olevat et kolvid päris hästi välja tulid, pea sõrmega tõugates... Ehk siis see mootor on surnud, minule jäi vaid ostmis, lootmis ja lammutamisrõõm, plokikaas, genekas, starter ja kütusepump...
Seega hakkan jälle otsast pihta, tuleb leida kas OM602 või OM605 mootor, aga väike küsimus on siin juures... Kas neil hoorattad on samad? Või siis kinnitused... Käigukast peaks (pole 100% kindel) olema korras, käigud vähemalt sisse läksid, kuliss ainult oli saega maha hakitud ja nn shortshifter tehtud.. Nagu ma olen lugenud ja aru saanud, siis käigukaste on OM60X mootoritel kahte tüüpi, pika võlliga (tavalise hoorattaga) aga mind huvitab just see, et kui OM605 leian, kas siis minu mootori küljest hooratas istub 605 külge ja kas kasti kinnitused on samad...
Igatahes hetkel püsin natukene aega vagusi ja üritan endale uurida järgmist mootorit, 605-ga on plaan juba olemas, kuna mul 602 pump on olemas, siis läheb pill täismanuaalse hingamise peale, elektroonikast vaid genekas, starter ja mõned andurid.. Järgmiseks juba vile...
602 on küll vastupidavam, aga 605 parem hingamine on ahvatlevam. Hetkel on ka väike kool 604/5/6 mootorite koha pealt, kus vahetame 606 mootoril plokikaant, millele oli kaane sisse kolmanda ja neljanda silindri vahele sattunud mõra.. 605 on täpselt sama, ainult nagu vorstilt üks silinder maha hakitud.
Nagu võibolla keegi aru sai, siis ostsin vahepeal ühe W124 mis kuskil aia otsas ära käis ja kerest midagi võtta polnud, lootsin aga et süda on hea ja tõstan kogu tehnika ala elektriosad, releed ja näidikud ümber enda auto peale. Sõbra 2.5D vääne oli niivõrd ahvatlev et ajas ihukarvad püsti ning nii ma lammutama hakkasin. No ja siis lendas kaigas kodaratesse ja mootorit lahti võttes selgus et neljas silinder on omadega täiesti kutu, rikkunud ära nii silindri kui ka kolvi. Silindris sügavad kraavid, puurida pole mõtet, kolb nässus ja mootor üldse paistis nii hõre olevat et kolvid päris hästi välja tulid, pea sõrmega tõugates... Ehk siis see mootor on surnud, minule jäi vaid ostmis, lootmis ja lammutamisrõõm, plokikaas, genekas, starter ja kütusepump...
Seega hakkan jälle otsast pihta, tuleb leida kas OM602 või OM605 mootor, aga väike küsimus on siin juures... Kas neil hoorattad on samad? Või siis kinnitused... Käigukast peaks (pole 100% kindel) olema korras, käigud vähemalt sisse läksid, kuliss ainult oli saega maha hakitud ja nn shortshifter tehtud.. Nagu ma olen lugenud ja aru saanud, siis käigukaste on OM60X mootoritel kahte tüüpi, pika võlliga (tavalise hoorattaga) aga mind huvitab just see, et kui OM605 leian, kas siis minu mootori küljest hooratas istub 605 külge ja kas kasti kinnitused on samad...
Igatahes hetkel püsin natukene aega vagusi ja üritan endale uurida järgmist mootorit, 605-ga on plaan juba olemas, kuna mul 602 pump on olemas, siis läheb pill täismanuaalse hingamise peale, elektroonikast vaid genekas, starter ja mõned andurid.. Järgmiseks juba vile...
602 on küll vastupidavam, aga 605 parem hingamine on ahvatlevam. Hetkel on ka väike kool 604/5/6 mootorite koha pealt, kus vahetame 606 mootoril plokikaant, millele oli kaane sisse kolmanda ja neljanda silindri vahele sattunud mõra.. 605 on täpselt sama, ainult nagu vorstilt üks silinder maha hakitud.