07-07-2013, 10:21 AM
Vahelduseks tulistele aruteludele pidurite teemal paneks mõned pildid metalli vormimisest. Külge sobitatud sai nii tagakoopaääri kui ka esitiibu.
Tagakoopaäär
Doonortiiva sobitus
Esitulede pesade taastamine
Kurikuulus dokumendi ulatamise avaus suletud (uks on veel vana küljes)
Kere augud on siis kõik kinni lapitud, roostes kohad välja nühitud, töödeldud "buvanooli" ja happekrundiga+tavakrundiga. Keevituspaigad saavad lisaks veel kerehermeetiku kattekihi ja selle otsa veel kattemastiks - mujale siis nagu ikka kurnt-pahtel-krunt-alusvärv. Olemas on uued logarid, vahetatud on põhjaalune kütusetoru, taastatud on tagapidurid ja käsipidur töökorda seatud. Esipidurite jupid, igasugu filtrid ja tihendid saabuvad homseks. Välisvärvi osas on asi lahtine - võimalik et seda ei tulegi.
Tagakoopaäär
Doonortiiva sobitus
Esitulede pesade taastamine
Kurikuulus dokumendi ulatamise avaus suletud (uks on veel vana küljes)
Kere augud on siis kõik kinni lapitud, roostes kohad välja nühitud, töödeldud "buvanooli" ja happekrundiga+tavakrundiga. Keevituspaigad saavad lisaks veel kerehermeetiku kattekihi ja selle otsa veel kattemastiks - mujale siis nagu ikka kurnt-pahtel-krunt-alusvärv. Olemas on uued logarid, vahetatud on põhjaalune kütusetoru, taastatud on tagapidurid ja käsipidur töökorda seatud. Esipidurite jupid, igasugu filtrid ja tihendid saabuvad homseks. Välisvärvi osas on asi lahtine - võimalik et seda ei tulegi.