07-07-2013, 10:21 AM
Vahelduseks tulistele aruteludele pidurite teemal paneks mõned pildid metalli vormimisest. Külge sobitatud sai nii tagakoopaääri kui ka esitiibu.
Tagakoopaäär
![[Pilt: 20130704_175215.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-0abJI5KtXvs/UdkS2RiPKGI/AAAAAAAAACw/3SSpjASF0OM/w737-h553-no/20130704_175215.jpg)
Doonortiiva sobitus
![[Pilt: 20130704_175237.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-x1VvtAS25IU/UdkS1-8t0ZI/AAAAAAAAACo/oahHAbVNw6U/w737-h553-no/20130704_175237.jpg)
Esitulede pesade taastamine
![[Pilt: 20130704_175251.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-PSUd7mdvjfg/UdkS4IPkyuI/AAAAAAAAAC4/sOvjt_IV6Yk/w737-h553-no/20130704_175251.jpg)
Kurikuulus dokumendi ulatamise avaus suletud (uks on veel vana küljes)
![[Pilt: 20130704_175301.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-cy1PIaozNzQ/UdkS_QwPrWI/AAAAAAAAADA/O1n6z4nRO7o/w737-h553-no/20130704_175301.jpg)
Kere augud on siis kõik kinni lapitud, roostes kohad välja nühitud, töödeldud "buvanooli" ja happekrundiga+tavakrundiga. Keevituspaigad saavad lisaks veel kerehermeetiku kattekihi ja selle otsa veel kattemastiks - mujale siis nagu ikka kurnt-pahtel-krunt-alusvärv. Olemas on uued logarid, vahetatud on põhjaalune kütusetoru, taastatud on tagapidurid ja käsipidur töökorda seatud. Esipidurite jupid, igasugu filtrid ja tihendid saabuvad homseks. Välisvärvi osas on asi lahtine - võimalik et seda ei tulegi.
Tagakoopaäär
![[Pilt: 20130704_175215.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-0abJI5KtXvs/UdkS2RiPKGI/AAAAAAAAACw/3SSpjASF0OM/w737-h553-no/20130704_175215.jpg)
Doonortiiva sobitus
![[Pilt: 20130704_175237.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-x1VvtAS25IU/UdkS1-8t0ZI/AAAAAAAAACo/oahHAbVNw6U/w737-h553-no/20130704_175237.jpg)
Esitulede pesade taastamine
![[Pilt: 20130704_175251.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-PSUd7mdvjfg/UdkS4IPkyuI/AAAAAAAAAC4/sOvjt_IV6Yk/w737-h553-no/20130704_175251.jpg)
Kurikuulus dokumendi ulatamise avaus suletud (uks on veel vana küljes)
![[Pilt: 20130704_175301.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-cy1PIaozNzQ/UdkS_QwPrWI/AAAAAAAAADA/O1n6z4nRO7o/w737-h553-no/20130704_175301.jpg)
Kere augud on siis kõik kinni lapitud, roostes kohad välja nühitud, töödeldud "buvanooli" ja happekrundiga+tavakrundiga. Keevituspaigad saavad lisaks veel kerehermeetiku kattekihi ja selle otsa veel kattemastiks - mujale siis nagu ikka kurnt-pahtel-krunt-alusvärv. Olemas on uued logarid, vahetatud on põhjaalune kütusetoru, taastatud on tagapidurid ja käsipidur töökorda seatud. Esipidurite jupid, igasugu filtrid ja tihendid saabuvad homseks. Välisvärvi osas on asi lahtine - võimalik et seda ei tulegi.