02-07-2013, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2013, 11:23 PM ja muutjaks oli Lexuz.)
(30-06-2013, 07:03 PM)kaupo51 Kirjutas: Eks tõesti on igaühe enda otsustada, mida ta oma raha ja ajaga peale hakkab. Kui raha saab veel lisaks teenida, siis kaotatud aega tagasi ei saa. Majanduslikult sellist asja taastada ei ole mõtet. Vana auto puhul tasub osta 500-1000 € kallim eksemplar ja hakata kohe sõitma, kui osta odav ja panna sama raha sisse ja hakata siis sõitma. W201 ei ole täna mingi rariteet ja ilmselt ei saa selleks ka lähema 20 aasta jooksul, et teda tasuks taastada.
Aga kordan veel, et las igaüks otsustab ise, mida ta oma raha ja ajaga peale hakkab.
Ilmselt oleks olnud osta mõistlik näiteks midagi sellist ja siis ei peaks tänasel päeval keevitama
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31824
See 1000€ must rakett näeb hea välja küll..aga ei ole diisel...ning keegi siin ei tea ju kui palju ma tooriku eest üldse maksin - pean arvet ja panen ka lõppkokkuvõtteks oma remondi kulud, vaatame siis mis kokku tuleb. Igaühe hinnang on erinev - aga leida 27 aastast ilma roosteta toorikut eestist...on vähe tõenäoline. Ja lisaks veel niipalju, et siia teemasse on juba lootusetult hilja panna soovitusi ja väljaütlemisi et asi on mõtetu ja taastamine ei tasu ära. Ega ma siis nüüd pooleli ei jäta. Jagage parem näpunäiteid kuidas paremini roostekoldeid likvideerida, mis mökse kasutada jne. Või ostavad ja omavad kõik siin omal roosteta viimase lõpu tsingitud keresid? Sel juhul muidugi edu nendega ja jumala õnn et te ei pea keegi seda jama läbi tegema