29-06-2013, 11:49 PM
Seeria-pumpadel on tavaliselt suurem klemm(M5) mass ja väiksem(M4) klemm pluss, "performance" pumpadel pigem vastupidi.
Oluline on teada, mis pumbaga tegu. KE-jetronic pritse tahab saada ca 6-7 bar toitesurvet, mida reguleerima hakatakse.
Viimase otsa KE-jettidele pandi 2 lahjemat (3-3.5bar) pumpa jadamisi ja vanematel oli 1 suurem pump. Viimast saab hästi kasutada ka 500+hp autodel. Tegemist peaaegu Bosch "044" pumbaga. 044 tähendab boschi koodi 3-viimast numbrit. MB kasutas suhtkoht võimsaid pumpasid.
Kas bensiin ikka pumbani jõuab? Need pumbad tahavad, et bensiin vabalt peale jookseks. Ise nad nii väga hästi peale ei tõmba. St algkäivituseks tuleks kindlasti kütus pumpa lasta.
Oluline on teada, mis pumbaga tegu. KE-jetronic pritse tahab saada ca 6-7 bar toitesurvet, mida reguleerima hakatakse.
Viimase otsa KE-jettidele pandi 2 lahjemat (3-3.5bar) pumpa jadamisi ja vanematel oli 1 suurem pump. Viimast saab hästi kasutada ka 500+hp autodel. Tegemist peaaegu Bosch "044" pumbaga. 044 tähendab boschi koodi 3-viimast numbrit. MB kasutas suhtkoht võimsaid pumpasid.
Kas bensiin ikka pumbani jõuab? Need pumbad tahavad, et bensiin vabalt peale jookseks. Ise nad nii väga hästi peale ei tõmba. St algkäivituseks tuleks kindlasti kütus pumpa lasta.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering