13-06-2013, 07:43 PM
Kuna ise pean 5 sellist sõidukit haldama, siis kirjutan veidi enda kogemustest.
Üks esimesi asju mida tuleks kasutatud w221 sõidukiga arvestama on fakt, et kui salongi akut pole vahetatud ehk on MB märkidega originaal, siis on see varsti läbi minemas. Sellega tuleb siis ebameeldiv tunne, kus auto uksed ei tule lahti. Auto läheb küll käima, kuid alguses ekraanid virvendavad ning kell hakkab pööraselt ringi käima. Käima läheb ta õnneks tänu eraldi akule, mis asub kapoti all (väga õnnelik selle üle, mis mind w211 puhul häiris.) Salongi aku asub siis tagumise seljatoe nö sees ning ligipääseb pagasniku kaudu, kui eemaldada kate. Uksi saab lahti võtmega. Seda soovitan autot ostes igaksjuhuks kontrollida, kas võti keerab. Võtme keeramisest vahest pole abi küll. Selleks aitab minu geniaalselt välja töötatud trikk, kus keerab võtme lahtisse asendisse ning tõmbad lingist mitu korda kiirelt järjest. Peale paari kiiremat tõmmet, lööb uksed lahti (tundub loogiline, kuid momendil, kui kiire on ning uksed ei avane ja ei tea mida teha -- väga ebameeldiv olukord.)
Enne ostu tuleks pm. kõik lisad ära proovida. Olen tõdenud, et kokkuklapitavad peeglid on neil nõrgad ning talvel võivad need süsteemid katki minna. Ise keerasin kõikidel talveks automaatsed peeglite liigutamised (k.a. peeglite allasuunamised tagurdamisel) maha. On ka tulnud üllatusi, kus õhkpatjadega istmed töötavad masssaaagi funktsioonis, kui müüja näitab.. aga kurvis on külgmised padjad kas katki või nõrgad. Olen ka tõdenud, et osadel masinatel on erinevad tugevused.. Ju see tähendab, et pumbad on läbi minemas või leke.
Airmaticu amortide kohapeal oli nii, et Eestist alla 1000 ei leidnud. Pm. vist oli 1600-1700 tükk ja Leedust sai imekombel 600 EUR tk. Seda viga on olnud ainult korra ja isiklikult arvan, et kui autot on hoitud, siis lähiajal sellised muresi karta ei ole.
Isiklikult ei soovita panna suuremaid velgi kui 19, kuigi 21 tolli on väga ilus, siis kuna auto on võrdlemisi raske on Tallinnas vähemalt isiklikult väga ebameeldiv liigelda. (Talvekumm 21 tollile oli 500 EUR tükk ning esimene sügavam auk lõppes velje täieliku purunemisega, mille küll Tallinn kinni maksis.)
Kuid üldiselt: Autoga sõita on hea. Autod on tegelikult väga vastupidavad, üldisest autopargist on nende autodega käige vähem jama olnud. Isiklikult meeldivad kõige rohkem 3.5L bensiini mootor ning 3.2L Diisel mootor. Diisel on väga hea ökonoomne ning 3.5 bensiin liigub vähemalt minu arust etemini kui 4.5L või 5.0L. Pole loogiline, kuid nii tundub. Autoga harjub kiiresti ära ning manööverdamisel ei tundu auto üldse suur. Lisade kohapeal, noh, S-Class on S-Class. Uksed avanevad, kui linki vajutad. Distantsi hoidev kiirusehoidja on ka üpris huvitav lisaväärtus. Küll aga ei meeldi eriti pardaarvuti mida ühe nupuga pead kasutama. Olen nendega mänginud päris pikalt, aga siiani ei saa tihtipeale aru, et kus läheb midagi alla ja kus midagi üles.. küll ei leia mingeid seadeid üles või midagi sellist. Sõidu ajal täiesti võimatu midagi üles leida, kui täpselt ei tea, kus asub.
Kogu jutt põhineb isiklikust arvamusest ning paraku mul midagi muud asjaliku, mis võiks kasuks tulla öelda ei ole. Remondi kohapealt midagi väga öelda ei oska, kuna sellist autot kodus garaazis eriti ei tee
Üks esimesi asju mida tuleks kasutatud w221 sõidukiga arvestama on fakt, et kui salongi akut pole vahetatud ehk on MB märkidega originaal, siis on see varsti läbi minemas. Sellega tuleb siis ebameeldiv tunne, kus auto uksed ei tule lahti. Auto läheb küll käima, kuid alguses ekraanid virvendavad ning kell hakkab pööraselt ringi käima. Käima läheb ta õnneks tänu eraldi akule, mis asub kapoti all (väga õnnelik selle üle, mis mind w211 puhul häiris.) Salongi aku asub siis tagumise seljatoe nö sees ning ligipääseb pagasniku kaudu, kui eemaldada kate. Uksi saab lahti võtmega. Seda soovitan autot ostes igaksjuhuks kontrollida, kas võti keerab. Võtme keeramisest vahest pole abi küll. Selleks aitab minu geniaalselt välja töötatud trikk, kus keerab võtme lahtisse asendisse ning tõmbad lingist mitu korda kiirelt järjest. Peale paari kiiremat tõmmet, lööb uksed lahti (tundub loogiline, kuid momendil, kui kiire on ning uksed ei avane ja ei tea mida teha -- väga ebameeldiv olukord.)
Enne ostu tuleks pm. kõik lisad ära proovida. Olen tõdenud, et kokkuklapitavad peeglid on neil nõrgad ning talvel võivad need süsteemid katki minna. Ise keerasin kõikidel talveks automaatsed peeglite liigutamised (k.a. peeglite allasuunamised tagurdamisel) maha. On ka tulnud üllatusi, kus õhkpatjadega istmed töötavad masssaaagi funktsioonis, kui müüja näitab.. aga kurvis on külgmised padjad kas katki või nõrgad. Olen ka tõdenud, et osadel masinatel on erinevad tugevused.. Ju see tähendab, et pumbad on läbi minemas või leke.
Airmaticu amortide kohapeal oli nii, et Eestist alla 1000 ei leidnud. Pm. vist oli 1600-1700 tükk ja Leedust sai imekombel 600 EUR tk. Seda viga on olnud ainult korra ja isiklikult arvan, et kui autot on hoitud, siis lähiajal sellised muresi karta ei ole.
Isiklikult ei soovita panna suuremaid velgi kui 19, kuigi 21 tolli on väga ilus, siis kuna auto on võrdlemisi raske on Tallinnas vähemalt isiklikult väga ebameeldiv liigelda. (Talvekumm 21 tollile oli 500 EUR tükk ning esimene sügavam auk lõppes velje täieliku purunemisega, mille küll Tallinn kinni maksis.)
Kuid üldiselt: Autoga sõita on hea. Autod on tegelikult väga vastupidavad, üldisest autopargist on nende autodega käige vähem jama olnud. Isiklikult meeldivad kõige rohkem 3.5L bensiini mootor ning 3.2L Diisel mootor. Diisel on väga hea ökonoomne ning 3.5 bensiin liigub vähemalt minu arust etemini kui 4.5L või 5.0L. Pole loogiline, kuid nii tundub. Autoga harjub kiiresti ära ning manööverdamisel ei tundu auto üldse suur. Lisade kohapeal, noh, S-Class on S-Class. Uksed avanevad, kui linki vajutad. Distantsi hoidev kiirusehoidja on ka üpris huvitav lisaväärtus. Küll aga ei meeldi eriti pardaarvuti mida ühe nupuga pead kasutama. Olen nendega mänginud päris pikalt, aga siiani ei saa tihtipeale aru, et kus läheb midagi alla ja kus midagi üles.. küll ei leia mingeid seadeid üles või midagi sellist. Sõidu ajal täiesti võimatu midagi üles leida, kui täpselt ei tea, kus asub.
Kogu jutt põhineb isiklikust arvamusest ning paraku mul midagi muud asjaliku, mis võiks kasuks tulla öelda ei ole. Remondi kohapealt midagi väga öelda ei oska, kuna sellist autot kodus garaazis eriti ei tee