29-05-2013, 10:46 AM
Esines probleeme ja muid muresi.
Esimese vea sümptomid: kui mootor saavutab ~2000 pööret poob kinni ning edasi ei lähe, kui panna järgmine käik sisse siis sai sõita uuesti ~2000 pöördeni. Hakkasin siis suunduma remonti kuid mingi hetk enne kohale jõudmist otsustas Mercedes-Benz minuga koostöö täielikult lõpetada.
Tegevus remondis: algselt sai vahetatud kütuse filter, kuid juba enne seda kahtlustasime kütusepumpa ja päpselt nii see oligi. Peale filtri vahetamist ei muutunud miskit. Seejärel jõudsime otsusele, et ostab 30 liitrit bensiini juurde ja olemas ta oligi, kõik jälle toimis. Selle kõige põhjuseks oli mitte toimiv kütusepump, mis ei saanud teisest kütusepaagi osast kütet kätte. Sai siis uus pump tellitud ja vahetatud.
Huvitaval kombel veidi peale seda hakkas mootor jamama. Käis nagu võrr ning võimust oli nagu jalgrattal. sai alustatud jällegi odavamatest asjadest, nendeks olid siis küünlad. Kuid ei miskit. Selleks probleemiks oli huvitaval kombel lühis. kui lühis sai likvideeritud hakkas kõik jälle laitmatult tööle.
Nüüd olen läbinud peale remonti veidi üle 500 KM-i. Hetkel probleeme pole esinenud
Esimese vea sümptomid: kui mootor saavutab ~2000 pööret poob kinni ning edasi ei lähe, kui panna järgmine käik sisse siis sai sõita uuesti ~2000 pöördeni. Hakkasin siis suunduma remonti kuid mingi hetk enne kohale jõudmist otsustas Mercedes-Benz minuga koostöö täielikult lõpetada.
Tegevus remondis: algselt sai vahetatud kütuse filter, kuid juba enne seda kahtlustasime kütusepumpa ja päpselt nii see oligi. Peale filtri vahetamist ei muutunud miskit. Seejärel jõudsime otsusele, et ostab 30 liitrit bensiini juurde ja olemas ta oligi, kõik jälle toimis. Selle kõige põhjuseks oli mitte toimiv kütusepump, mis ei saanud teisest kütusepaagi osast kütet kätte. Sai siis uus pump tellitud ja vahetatud.
Huvitaval kombel veidi peale seda hakkas mootor jamama. Käis nagu võrr ning võimust oli nagu jalgrattal. sai alustatud jällegi odavamatest asjadest, nendeks olid siis küünlad. Kuid ei miskit. Selleks probleemiks oli huvitaval kombel lühis. kui lühis sai likvideeritud hakkas kõik jälle laitmatult tööle.
Nüüd olen läbinud peale remonti veidi üle 500 KM-i. Hetkel probleeme pole esinenud