28-05-2013, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2013, 10:01 PM ja muutjaks oli Morheatus.)
mõni aeg tagasi, aasta või rohkem, hakkas anomaalia pihta, auto läks külmalt kehvasti käima, lisaks umbes mõni kuu tagasi hakkas esimese käiguga paigalt minnes "lõhkuma", selline tunne, et kolmandaga läheks. anomaalia tekkis alguses kuuma mootoriga. Kuna väga vähe sõidan ja just pikkasid otsasid ja harrastades ökosõitu, oli vähe paigalt võtte. Paralleelselt sai viga otsitud ja nuputatud.
Mootoril jõudu oli, viiendaga sai rahulikus stiilis möödasõitu teha, korra auto käima pannult, ei olnud enam käivitumisega probleemi, läks pöördest.
Täna tegin teist korda ringi, peale ööd seismist läks mootor kenasti käima ning mootor kuum, paigalt minekul probleemi ei esinenud.
Esmalt, jupp aega tagasi said vahetatut õhufiltri, klapikambrikaane ja tühikäigumootori vahelised kummivoolikud, teemas sellest juttu. Samuti sai käidud riia mäel, seal ühes töökojas lastud asja uurida, tühikäiku ja küttesegu kontrollida. Ok. Ülevaatuselt läks ka üle, gaasid lubatud piires.
Nüüd siis üle nädala tagasi said vahetatud süüteküünlad, -juhtmed ja õhufilter. Ei märganud paranemise märki. Kuna klapikambrikaanetihend lubas õlil rändama minna, sai lastud uus tihend paigaldada. Töökojast auto kätte saades, peale nädalavahetust seismist platsil, läks auto kenasti käima, samuti senini kadunud ka lõhkumise sündroom.
Miks kirjutasin? On ehk abiks teistele Kutsika pidajatele.
Nüüd saab hakata mõtlema keretöödele ja rannaperioodiks konditsioneer korda, lekke otsimine.
Tänud kasutajale G2rry, hoova ja soojendusega juhipoolse küljepeegli eest! Samuti tuleb tänud öelda Mersuosadele Tartus, kes on mind välja kannatanud ja mõistlikku hinda teinud.
Mootoril jõudu oli, viiendaga sai rahulikus stiilis möödasõitu teha, korra auto käima pannult, ei olnud enam käivitumisega probleemi, läks pöördest.
Täna tegin teist korda ringi, peale ööd seismist läks mootor kenasti käima ning mootor kuum, paigalt minekul probleemi ei esinenud.
Esmalt, jupp aega tagasi said vahetatut õhufiltri, klapikambrikaane ja tühikäigumootori vahelised kummivoolikud, teemas sellest juttu. Samuti sai käidud riia mäel, seal ühes töökojas lastud asja uurida, tühikäiku ja küttesegu kontrollida. Ok. Ülevaatuselt läks ka üle, gaasid lubatud piires.
Nüüd siis üle nädala tagasi said vahetatud süüteküünlad, -juhtmed ja õhufilter. Ei märganud paranemise märki. Kuna klapikambrikaanetihend lubas õlil rändama minna, sai lastud uus tihend paigaldada. Töökojast auto kätte saades, peale nädalavahetust seismist platsil, läks auto kenasti käima, samuti senini kadunud ka lõhkumise sündroom.
Miks kirjutasin? On ehk abiks teistele Kutsika pidajatele.
Nüüd saab hakata mõtlema keretöödele ja rannaperioodiks konditsioneer korda, lekke otsimine.
Tänud kasutajale G2rry, hoova ja soojendusega juhipoolse küljepeegli eest! Samuti tuleb tänud öelda Mersuosadele Tartus, kes on mind välja kannatanud ja mõistlikku hinda teinud.