22-05-2013, 12:55 PM
Oeh...jälle see vanakooli pritsung.
Minu kogemused algasid algul sama mootoriga. Esiteks: kas õhukululugeja teeb oma tööd korralikult? Võimalusel peaks proovima teise auto pealt töötavat versiooni. Teiseks: kas ülepingerelee teeb oma tööd korralikult? Mina ostsin kunagi sama mootoriga nelja, millel sarnased vead küljes juba. Proovisin vahetada õhukulumõõtjat, selle küljes olevaid vidinaid, kuid midagi ei muutunud. Lõpuks tuli välja, et ülepingerelee kutu. Kuid enne mind oli õhukulumõõtjat "paremaks" reguleeritud, ning peale ülepingerelee vahetust jäid tühikäigupöörded veidi kõrgeks. Seega soovitan ise mingeid reguleerimisi mitte teha, lihtsalt juppe vahetada ning proovida.
162kw 3-liitrine kannatas mul lambda hädade all. Aga võid ka enda omal proovida nii, et kõrvalistuja jalamati all on lambda juhtmed ja pistik. Võta see pistik lahti, proovi käivitada ja sõita. Kui nüüd sõidab normaalselt, on viga lambdas. Kui lambda on lahti ühendatud, käib mootor korralikult edasi, lihtsalt gaasid on paigast ära (Hannese sõnad minule). Mina panin universaalse lambda (vist oli 3 juhtmega), maksis Autoeksperdis 50 midagi kopikatega eurot. Auto nagu uus.
Ennevanasti, kui MB romula veel Kadaka teel oli, sai Röövel-Andresega seal kokku lepitud asjades, et võtan temalt prooviks jupi raha vastu ning keeran kohe maja ees parklas külge. Kui töötab, on kõik hästi, kui ei, viin jupi tagasi ja tema annab raha tagasi. Niimoodi ma seal enda lahjema kolmeliitrisega möllasin ühel päeval. Võtsin esimese võimaliku veaallika, vahetasin ära, ei tööta ikka. Selge, jupp tagasi, uus võimalik veaallikas, ei tööta, tagasi. Vahetasin ca 5-6 erinevat osa ära, kuni jõudsin ülepingereleeni. Andres aitas alati hea meelega nii nõu kui jõuga (Kui tal aega muidugi oli ja keegi just kusagil taga hoovis mõnda ust romude küljest ära ei kangutanud).
Minu kogemused algasid algul sama mootoriga. Esiteks: kas õhukululugeja teeb oma tööd korralikult? Võimalusel peaks proovima teise auto pealt töötavat versiooni. Teiseks: kas ülepingerelee teeb oma tööd korralikult? Mina ostsin kunagi sama mootoriga nelja, millel sarnased vead küljes juba. Proovisin vahetada õhukulumõõtjat, selle küljes olevaid vidinaid, kuid midagi ei muutunud. Lõpuks tuli välja, et ülepingerelee kutu. Kuid enne mind oli õhukulumõõtjat "paremaks" reguleeritud, ning peale ülepingerelee vahetust jäid tühikäigupöörded veidi kõrgeks. Seega soovitan ise mingeid reguleerimisi mitte teha, lihtsalt juppe vahetada ning proovida.
162kw 3-liitrine kannatas mul lambda hädade all. Aga võid ka enda omal proovida nii, et kõrvalistuja jalamati all on lambda juhtmed ja pistik. Võta see pistik lahti, proovi käivitada ja sõita. Kui nüüd sõidab normaalselt, on viga lambdas. Kui lambda on lahti ühendatud, käib mootor korralikult edasi, lihtsalt gaasid on paigast ära (Hannese sõnad minule). Mina panin universaalse lambda (vist oli 3 juhtmega), maksis Autoeksperdis 50 midagi kopikatega eurot. Auto nagu uus.
Ennevanasti, kui MB romula veel Kadaka teel oli, sai Röövel-Andresega seal kokku lepitud asjades, et võtan temalt prooviks jupi raha vastu ning keeran kohe maja ees parklas külge. Kui töötab, on kõik hästi, kui ei, viin jupi tagasi ja tema annab raha tagasi. Niimoodi ma seal enda lahjema kolmeliitrisega möllasin ühel päeval. Võtsin esimese võimaliku veaallika, vahetasin ära, ei tööta ikka. Selge, jupp tagasi, uus võimalik veaallikas, ei tööta, tagasi. Vahetasin ca 5-6 erinevat osa ära, kuni jõudsin ülepingereleeni. Andres aitas alati hea meelega nii nõu kui jõuga (Kui tal aega muidugi oli ja keegi just kusagil taga hoovis mõnda ust romude küljest ära ei kangutanud).
E55 AMG