06-05-2013, 09:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2013, 12:43 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
(06-05-2013, 08:38 PM)HotPapa Kirjutas: Väga kurb. Kõige sitem ongi selle juures asjaolu, et saab olema raske tõendada auto väärtust kindlustusele. Usun, et kohtutee koos ekspertiisidega on vältimatu, kui tahad ligilähedastki raha tagasi saada. Ostuhind oli vist mingi 5 k kanti?Pole saladus- 4,8 kilo oli ostuhind ja kevadega on sujuvalt nii umbes 2 kilo sinna järgi kadunud- natuke siit sättida, natuke sealt ennetada ja nii ta läheb...
Rahaga ei koonerdanud kuna auto oli töesti oma aasta kohta heas korras ja köike sai tehtud selle arvestusega, et autot kunagi ise ei myy. Dokumentatsiooni auto kohta nii 10 cm jagu: igasugu pahna+ algupärane raadiokoodi kaart+ testimis kassett kilekotis, originaal tehase poolt konkreetsele autole väljastatud lisavarustuse-autokaart/pass, saksa passi koopia koos köigi omanikega, TUV tunnistus SEC kapotile, viimane kati vahetuse paber, viimane saksa ylevaatuse paber kus ka läbisöit märgitud(auto tuli Eestisse veel Saksa kehtiva ylevaatusega) ja JÄRJEPIDEVALT LÖPUNI TÄIDETUD HOOLDUSRAAMAT. F...CK ma ytlen, rämedalt on kahju...
Nyyd siis ajutiselt Klonksvageniga nagu keegi tabavalt foorumis seda marki tituleeris....