13-04-2013, 07:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2013, 07:48 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Infoks niipalju, et panin ükspäev enda S350TD-l EGR klapile prooviks pimeda ette. Oh üllatust! Kiirendamisel üle 2000 pöörde hing nii kinni, kohe üldse ei tahtnud enam edasi astuda, 80-90 andis täitsa sisse venitada. Isegi kulumõõdik armatuuris ei läinud lapatsit andes põhja.
Kui EGR-i toru uuesti vabaks tegin, siis hakkas kohe endiselt hästi edasi liikuma.
Kas siis tõesti õhulugeja nii tark, et sai kinnisest EGR-st aru ning piiras selle peale mootoril jõu maha?
Mis moodi ta seda tegi? Või oli asi hoopis selles, et panin ka EGR-i lülitavale vaakumvoolikule pimeda ette, ja aju sai veast teada vaakumliinipidi?
Kui EGR-i toru uuesti vabaks tegin, siis hakkas kohe endiselt hästi edasi liikuma.
Kas siis tõesti õhulugeja nii tark, et sai kinnisest EGR-st aru ning piiras selle peale mootoril jõu maha?
Mis moodi ta seda tegi? Või oli asi hoopis selles, et panin ka EGR-i lülitavale vaakumvoolikule pimeda ette, ja aju sai veast teada vaakumliinipidi?