09-04-2013, 08:48 PM
Olin ka mootorivahetuse juures, higistamist oli küllaga, kuigi asi laabus tegelikult päris lihtsalt meie jaoks. Lõviosa ajast võtsid mõttetud probleemid millele kohe lahendust ei leidnud ja mõningased pausid.
Mootor on esmapilgul väga hea, blowbyd ei ole eriti, ilmselt rõngaste vahetusest, käivitus on väga hea, põranda peal sai peale eelsüüdet sisuliselt kohe hääli kuuldud kui starter ainult paar erksamat tiiru tegi. Küll hirmsalt halli suitsu saatel, aga see oli puudulikest esimesest ja teisest pihustist. Enda mootorivahetuse järgselt mõtlesin kohe enne uue mootori paika panekut et enne tuleks seda kontrollida, kahtlus osutus tõeks ja tõesti saime asja paari korrastamise etapiga ilusti käima ja peale tõstmine oli peale geneka ja muu mudru ümber ladumisega käkitegu.
Asjadest mis ei sobi 2.0D ümber viskamiseks 2.5 peale on tõesti vaid mõningad juhtmed ja voolikud. Viienda silindri eelsüüteküünalt ei taha reelee tunnistada, geneka juhe tuli enamvähem välja, mõni lõdvik ümber teha, ventikas ei mahu enam ette jne..
Seoses mootori töötamisega tekkis paar küsimust ka millele ka ise vastust tahaks. Pumba tagaküljel on üks klapp mis reguleerib tühikäiku, eeldan et seda peaks tegema külma mootoriga ja vaakum sinna peaks jooksma mootori plokist olevast mingisugusest klapist mis soojenedes siis enam sinna vaakumit ei tooda. See klapp on ilmselt peetis, sest asi väga töödata ei taha, tühikäik on koguaeg kõrge. Tõmbasime hetkel vooliku tagant ära üldse.
Käib asi võrreldes 2.0-ga nagu öö ja päev, minu omast astub ka tunduvalt paremini ja väänet on mehemoodi. Madal küttekulu oli ka üllatavalt positiivne, niiet soovitan soojalt, vabalthingavad fööni alla ja pumbast peale kui jõudu peaks vähe olema.
Mootor on esmapilgul väga hea, blowbyd ei ole eriti, ilmselt rõngaste vahetusest, käivitus on väga hea, põranda peal sai peale eelsüüdet sisuliselt kohe hääli kuuldud kui starter ainult paar erksamat tiiru tegi. Küll hirmsalt halli suitsu saatel, aga see oli puudulikest esimesest ja teisest pihustist. Enda mootorivahetuse järgselt mõtlesin kohe enne uue mootori paika panekut et enne tuleks seda kontrollida, kahtlus osutus tõeks ja tõesti saime asja paari korrastamise etapiga ilusti käima ja peale tõstmine oli peale geneka ja muu mudru ümber ladumisega käkitegu.
Asjadest mis ei sobi 2.0D ümber viskamiseks 2.5 peale on tõesti vaid mõningad juhtmed ja voolikud. Viienda silindri eelsüüteküünalt ei taha reelee tunnistada, geneka juhe tuli enamvähem välja, mõni lõdvik ümber teha, ventikas ei mahu enam ette jne..
Seoses mootori töötamisega tekkis paar küsimust ka millele ka ise vastust tahaks. Pumba tagaküljel on üks klapp mis reguleerib tühikäiku, eeldan et seda peaks tegema külma mootoriga ja vaakum sinna peaks jooksma mootori plokist olevast mingisugusest klapist mis soojenedes siis enam sinna vaakumit ei tooda. See klapp on ilmselt peetis, sest asi väga töödata ei taha, tühikäik on koguaeg kõrge. Tõmbasime hetkel vooliku tagant ära üldse.
Käib asi võrreldes 2.0-ga nagu öö ja päev, minu omast astub ka tunduvalt paremini ja väänet on mehemoodi. Madal küttekulu oli ka üllatavalt positiivne, niiet soovitan soojalt, vabalthingavad fööni alla ja pumbast peale kui jõudu peaks vähe olema.